Laptop/iPad PrePaid

Reputatie 2
ik heb mijn stick met SIM vandaag geregistreerd bij t-mobile, maar de 7,50 extra tegoed zi eik nog niet toegevoegd. Duurt dat even of moet ik ergens nog iets doen?

This topic has been closed for comments

45 reacties

Reputatie 5
Je krijgt direct € 2,50. De andere € 7,50 ontvang je als je je registreert voor T-Mobile Speciaal. Als je inlogt op My T-Mobile dan zie je direct op de eerste pagina de mogelijkheid om je aan te melden voor T-Mobile Speciaal.
Reputatie 2
ok gedaan, nu afwachten....
Reputatie 2
af en toe duurt het wat land bij t-mobile, zit bijvoorbeeld al 4 weken minimaal the wachten tot ik terug gebeld word over teveel afgeschreven tegoed, maar gelukkig is de technische dienst net zo snel met antwoorden via email, duurt pas 5 weken, maar u word teruggebeld hood mijnheer hahaha
Reputatie 2
met een laptop internet stick kan je naar www.t-mobile.nl/laptop-registreren gaan voor het extra tegoed
Reputatie 2
he, he, klopt en meteen gelukt. FIJN!
fijn ook dat "Anne-Marie" eerst *verkeerd* advies gaf!
Reputatie 2
ik probeer al een paar dagen mij te registreren met mobiel prepaid internet.
ik krijg steeds deze melding:
Met dit simkaart nummer kunt u geen gebruik maken van T-Mobile Laptop Registreren. Controleer of u een T-Mobile Laptop PrePaid simkaart heeft. Bel anders de T-Mobile Klantenservice.
dit al een paar keer gedaan maar die kunnen mij niet helpen.
kost wel gewoon 40 euro, ik kan er niets mee.
wie kan mij helpen?
Paul.
Reputatie 2
Bonus internet tegoed op iPad vervalt binnen 15 dagen.
Is de vervaldatum op te schuiven door extra tegoed aan te kopen?
Reputatie 2
Beste T-mobile,

Ik heb een laptop simkaart besteld.
Er staat dat je na registreren 22,50 hoort tegoed hoort te krijgen.
Alleen als ik me registreer krijg ik te zien. Dat ik die simkaart niet kan registreren?

Wat nu? Want heb het toch echt gekocht om te kunnen internetten.

Met vriendelijke groet,
Gregory
Reputatie 5
Hoi Gregory, heb je je geregistreerd via deze site?
Reputatie 2
Ja daar heb ik me geregistreerd.
Reputatie 2
Tot op heden nog geen oplossing?

Wat moet ik doen en waarom kan ik me niet registreren
Reputatie 2
@Hdcrecordz
Kun je in een PM het telefoonnummer vermelden van de laptopstick. Ik kan dan controleren of het al is opgelost en of je wel een juiste aanmelding hebt gedaan.
Reputatie 2
Hallo,

Sinds vandaag voor mijn Ipad een Prepaid Mobile internet kaartje gekocht. Alles weg erg goed, behalve registratie van my t-mobile.

Pagina blijft maar zeuren dat ik op mijn ipad moet registeren en dan ook nog op het 3g netwerk van t-mobile... ja, dat doe ik dus. Maar helaas werkt dat niet.

Iemand dit al eerder gezien?
Reputatie 6
Het enige wat ik hierover kan vinden is http://www.t-mobile.nl/ipad/bundels.html :
[i]Opstarten is heel eenvoudig
* Activeer je iPad via iTunes.
* Plaats de microsimkaart in je iPad.
* Open Safari en surf naar My T-Mobile.nl om je te registreren.
* Activeer
Reputatie 2
Ja, alles gedaan. Ipad was allang activated. Kaartje ging erin en daarna moest ik mijn pincode opgeven. Dat heb ik gedaan en toen werkte 3G gewoon.

Maar registeren op my t-mobile werkt dus niet, pagina werkt wel. Registratie niet.

Alles werkt op 3g, behalve de registratoe voor my t-mobile. Ja, WIFI is uit, Ipad is al herstart inderdaad.
Reputatie 2
Nog steeds niet werkend. Blijf dezelfde melding houden: Het opgegeven 06-nummer is uitgegeven voor gebruik met een iPad. Om te kunnen registreren moet je de simkaart gebruiken in combinatie met je iPad en contact maken met het T-Mobile 3G netwerk.

Heb het via mijn iphone geprobeerd en ook via een HTC gsm... het lukt gewoon niet. Ik kan me niet registeren. En dat is heel vervelend, want zo kan ik niet opwaarderen.

Niemand een oplossing?
Reputatie 2
2x met tmobile aan de telefoon. Aardige mensen die het echt willen oplossen, maar helaas nog geen oplossing.

Nu heb ik al een restore gedaan van mijn ipad. Nieuwe restore, zonder restore van backup. Ook geen succes. Nu is de volgende stap volgens tmobile: Apple!
Reputatie 2
Ook ik kan mijn kaartje voor internet prepaid niet registreren!!! Hij geeft aan dat dit in een ipad moet gebeuren.

Echter heb ik deze aangeschaft voor de laptop. Dit staat ook als zodanig op de verpakking. Erg frustrerend!
Reputatie 2
@deftronic
Zou je het telefoonnummer van je PrePaid internet simkaart in een priv
Reputatie 2
@svtillo,

Misschien een overbodige tip, maar heb je APN-instellingen aangepast?
Dit kan je doen door op je iPad naar instellingen te dan gaan, vervolgens naar Mobiele data en dan kan je naar de APN instellingen gaan.
APN : smartsites.t-mobile
Gebruikersnaam : t-mobile
Wachtwoord : tm

Succes!
Reputatie 2
is al gedaan.

Er is inmiddels een case geopend binnen T-Mobile. Het ligt aan de registratie pagina.
Reputatie 2
@svtillo

Bedankt voor je feedback. Ik hoop dat het probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost!
Succes!
Reputatie 2
Ondanks dat men bij T-Mobile nog bezig zijn het algemene probleem op te lossen, is het voor mij iig opgelost door het volgende:

De 2 euro of 2 euro 50 die standaard op de sim al zitten, waren op afgelopen zaterdag.

Toen kreeg ik een melding om op een bepaalde link mijn prepaid op te waarderen.
Dus ik volg die link, en ineens kon ik me registeren. Alles werkte zoals de mensen van tmobile al vertelde, telefoon nummer werd ingevuld en ik kon me registeren.

Super.
Reputatie 2
@svtillo,

Bedankt voor je feedback! Dit is voor andere T-Mobile klanten ook handig om te weten. Zo worden we allemaal iets wijzer!
Reputatie 2
ook ik krijg de melding dat de laptop niet geregistreerd kan worden omdat het nummer niet geschikt is voor mobiel internet. ik heb de simkaart vandaag gekocht voor mobiel internet