Laptop/iPad PrePaid

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

45 reacties

Reputatie 2
Hoe kan ik mijn iPhone 150 abonnement wijzigen in een sim only internet pre-paid 'abonnement'?
Alvast bedankt voor de hulp!
Reputatie 2
@iAME

Je kunt je abonnement zodra deze afloopt om laten zetten naar T-Mobile PrePaid. Je kunt hiervoor contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice via 1200 op je mobiel of 06 - 2400 1200. Zodra je abonnement is omgezet naar PrePaid kun je dit om laten zetten naar Laptop PrePaid via de PrePaid Klantenservice. Als je liever PrePaid Internet voor je tablet wilt gebruiken dien je wel een nieuwe (micro)simkaart aan te schaffen. Je kunt hierna Nummerbehoud aan te vragen.
Reputatie 2
ik heb sinds een half jaar een ipad, met een prepaid internet simkaartje...
toen ik deze net had heb ik beltegoed opgewaardeerd maar ik weet niet meer hoe ik dit heb gedaan en hoe het moet, kan iemand mij hierbij helpen?
Reputatie 6
@natascha0
Als je internettegoed op is kun je nog steeds terecht op My T-Mobile om je tegoed op te waarderen of een nieuwe maandbundel te activeren. Je wordt automatisch naar de betreffende pagina doorgestuurd.
Reputatie 2
Ik heb moeite met het registreren van mijn sim kaart die in mijn Internet-Stick zit.
Ik wil hem namelijk registreren in de hoop dat ik dan meet punten spaar(ik betaal immers het zelfde als voor mijn telefoonabbo)
er wordt gevraagt naar een telnr die heb ik niet wel de icc code
Wie weet nu hoe te handelen??
bvd
Reputatie 6
@Pannekoek

Ik heb voor je Data-Only een account aangemaakt de gegevens hiervoor ontvang je in privebericht van mij. Je kunt je registreren voor T-Mobile extra door in te loggen op je My T-Mobile pagina en klikken op de volgende link
Reputatie 2
ok chris bedankt,
na wat gedoe heb ik het voor elkaar,
met het nr wat je me gaf heb ik geregistreerd, teminste nadat ik de gebruikers naam en wachtwoord had laten versturen. Dat kwam als een verassing binnen op mijn laptop
maar eind goed al goed, wel jammer dat mijn tmobile extra punten niet samen kunnen.
Bedankt voor je hulp.
Reputatie 2
Ik ben in het bezit van een t-mobile prepaid internet usb stick. Kan ik hierin ook mijn T-mobile flex abonnement duocard met onbeperkt internet voor gebruiken??
Reputatie 2
@Mundie
Nee, voor de PrePaid Laptop stick kunt u, bij een T-Mobile shop of via de website, een speciale simkaart kopen. Op de simkaart staat
€ 2,50 tegoed. Na registratie ontvang je € 7,50 extra tegoed.
Reputatie 2
prepaid internet (stick) in het buitenland: wanneer ik hier een internetstick koop, en in bv Duitsland een prepaid ( sim) tegoed koop kunnen internetten.
En zo ja,werkt dat ook goed in het buitengebied?
Reputatie 2
Ik heb een prepaid internet stick besteld, het is me tot nu onduidelijk hoe ik deze kan opwaarderen, dus hoe ik er meer tegoed op kan zetten

Ik kan dit namelijk nergens op de site terug vinden.
Reputatie 6
@EHBOertje

Je Internet Stick opwaarderen kun je hier doen en ook kun je meer informatie hierover op deze pagina vinden.
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. De enige oplossing is dus eerst je tegoed opmaken of is dit al op een andere manier te verhelpen?
Reputatie 5
@Tinus123

Wat is precies het probleem dat je ervaart?
Reputatie 2
Tinus123 schreef:

Ik heb hetzelfde probleem. De enige oplossing is dus eerst je tegoed opmaken of is dit al op een andere manier te verhelpen?

Ja, als je dezelfde problemen had net als mij wel ja.

Andere oplossing is mij iig nooit aangeboden. De oplossing die ik hierboven beschreef was de oplossing die ik zelf kreeg toen mijn 2.50 van mijn simkaart op was.

Helaas moet ik dan ook gelijk opmerken dat tmobile intern het probleem nooit opgelost heeft of iig nooit een oplossing gevonden heeft voor het probleem.
Reputatie 2
beste webco 1959,
Ik heb al bericht gekregen van jullie helpdesk, en deze hebben mij 100% verzekerd dat dit wel mogelijk is, en natuurlijk heb ik het gelijk geprobeerd en het werkt perfect.
Toch bedank voor de moeite.
with kind regards
Reputatie 2
dit kan gewoon.
Reputatie 2
Apologies for writing in english - my accent when speaking dutch isn't good enough for my speech recognition software.

Since I bought my iPad, I've been easily buying a bundle each month. However, today it has been impossible. I can select the product (I have tried the bundle or normal credit), opt to pay by IDEAL or credit card, hit "Next", and then I get a message that Internet Explorer (I do financial stuff on my pc) cannot display the next page. Hitting "refresh" gets the message "Error, merchant not active" from RBS. It's not the pc - the same problem happens if I use my laptop.

I rang the help people, which was no use at all. The woman said it was the fault of IDEAL. I pointed out that it didn't work for credit cards either. She said the bank must be having problems. I asked how likely it was that IDEAL and the bank would have the same problem at the same time and she said that she didn't know, but I should go to a shop and buy a card and use that. Since I had already told her twice that this is an iPad card, and you can't phone in to upload new credit., I decided that she didn't know what she was talking about and gave up.

Can anyone help me? Please?
Reputatie 2
@panmelo

I keep UK and NL sims for my internet stick for my laptop, and it works fine. The most annoying thing is that you need separate My T Mobile pages (on the respective country's version of T Mobile) for the 2 sim cards......
Reputatie 2
As a very frustrating addition, I can get the system to work for my internet stick and my mobile phone, it's only the iPad's My T-Mobile that won't let me pay anything.....