Vraag

[Let op] PrePaid veranderingen PrePaid Surprise & PrePaid bundels

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
We merken dat hier de laatste dagen steeds meer vragen over zijn. In dit topic houden we je op de hoogte van de veranderingen van PrePaid Surprise en de PrePaid internetbundels.

Let op: We zijn er van op de hoogte dat deze wijzigingen nog niet overal op de T-Mobile Website en bonnen zijn doorgevoerd. We werken er natuurlijk hard aan om dit zo snel mogelijk overal juist te communiceren.

PrePaid Surprise
Wanneer je meespeelt met PrePaid Surprise heb je altijd prijs! Sinds 4 juli kun je als PrePaid klant bij het uitkiezen van de T-Mobile Surprise ook kiezen voor 250 MB. Dit betekent dat de toekenning van 250 MB extra internetgebruik zonder het spelen van PrePaid Surprise vanaf heden niet meer geldig is.

Wel kun je natuurlijk bij iedere opwaardering weer meespelen met PrePaid surprise. Ook maak je dan natuurlijk kans op fantastische hoofdprijzen. Op deze pagina vind je alle informatie over PrePaid Surprise. :)

PrePaid bundels
Sinds 19 juni zijn de PrePaid bundels aangepast. Hiermee ga je als PrePaid klant meer MB's, SMS'jes en minuten ontvangen voor hetzelfde geld. Dit geldt natuurlijk voor zowel de bestaande als alle nieuwe klanten.

Alle bundels zijn nog steeds 30 dagen geldig binnen Nederland. Klanten met een bestaande (herhalende) PrePaid bundel hebben een SMS ontvangen met informatie hierover.

Deze actie loopt t/m 30 september 2016

Nog vragen hierover? Stel ze in dit topic

22 reacties

Reputatie 2
Hallo Amy,

Het staat niet alleen nog steeds op de website dat je 250mb krijgt na opwaarderen van het beltegoed, op mijn opwaardeerbon van eTelephoneCard die ik 6 juli heb gekocht staat ook de aanbieding van het internettegoed. Op mijn oude telefoon kan ik niet internetten, dus ik hoef het tegoed niet te ontvangen. Maar zo raken klanten natuurlijk wel teleurgesteld. Wellicht handig om deze wijziging ook door te geven aan deze firma.

Hartelijke groet,

180punten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi 180punten?,

Dankjewel voor de feedback. Wij zullen dit zeker doorgeven inderdaad. 🙂
En hoelang is het beltegoed geldig?
Of de sms'jes toch wel langer dan 7 dagen hoop ik
Reputatie 6
Badge +17
Hi Vanoirschot3,

Een terechte vraag. Neem een kijkje op onze website voor een overzicht van de geldigheid van de beltegoeden.

Over welke sms'jes heb je het? De sms'jes die je krijgt bij het activeren van een bundel zijn 30 dagen geldig. Neem ook een kijkje op de PrePaid bundel pagina.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord! Laat ons weten als je aanvullende vragen hebt.
Ik wil de internet bundel van €4,95 maar ik heb meer dan 10€ beltegoed, hoe moet ik dat activeren?

Met vriendelijke groet,
Hoi Bernike.

Alles over de prepaid internetbundels èn de tijdelijke actie t/m 30 september vind je op deze pagina.

Laat je weten of het gelukt is een internetbundel aan te vragen? 🙂
Hey Kaassausje,

Bedankt, ik had het eerst verkeerd gelezen. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bernike,

Super fijn om te zien dat je de juiste info hebt gevonden met de hulp van Kaassausje! 😃

Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je altijd hier op het forum terecht.
Ik krijg al heel lang geen PrePaid Surprise codes meer bij het opwaarderen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jenny,

Welkom op het forum. 🙂 Leuk dat je hier je vraag stelt!

Oh, goed dat je het bij ons aangeeft. Erg zonde als je niet mee kan spelen. Heb je in het verleden weleens gespeeld? En, wat gewonnen?

Er stond een blokkade in het systeem waardoor je geen sms'jes kon ontvangen van PrePaid Surprise. Deze heb ik natuurlijk gelijk voor je opgeheven. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan. Bij de eerstvolgende opwaardering krijg je weer een sms met een Surprise code.

Laat ons weten of het is gelukt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je. 😉
Ik heb ook al in geen maanden een code meer ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Avila,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je commerciële sms'jes uit had staan. Hierdoor kon je geen PrePaid Surprise code ontvangen. Ik heb ze nu weer aangezet dus ben je volgende opwaardering zul je ze weer ontvangen.

Als ik verder nog iets kan doen, let me know! 🙂
Dit is al de 2e keer dat ik geen prepaid surprise code ontvang en zodra ik via de site om een code vraag dan zegt die "sorry er is een fout opgetreden". Ik heb toen een week lang elke dag geprobeerd en steeds foutmelding. Nu weer opnieuw prepaid opwaardering gedaan en het zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hey TJ99NL,

Welkom op ons forum! :)

Het lijkt erop dat het bij jou hetzelfde probleem was als bij Avila. Jij had het ontvangen van SMS'jes namelijk ook geblokkeerd, waardoor je de codes niet kon ontvangen. Ik zie dat je deze gisteravond vlak na je bericht ook verwijderd hebt. Je zou vanaf het volgende moment van opwaarderen dus weer codes moeten krijgen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan weten!
En nog steeds worden er bonnen uitgegeven waarop staat dat er 250mb gratis ontvangen wordt na opwaarderen.
En tegelijkertijd ontvangen mijn dochters beide geen surprise kode bij het opwaarderen .
Niet netjes t-mobile
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hoogk7,

Bedankt voor de feedback! We zijn er van op de hoogte dat de verkeerde informatie nog op de bonnen staat. Het proces om dit te veranderen is intussen in werking gezet. Helaas gaat hier wat meer tijd overheen dan we gehoopt hadden. Sorry voor de miscommunicatie!

Zou je verder de nummers van je dochters naar mij willen sturen in een privébericht. Dan kijk ik natuurlijk graag even na waarom je dochters de codes niet hebben gekregen! 🙂
Reputatie 2
Hoi T mobile
bij opwaarderen krijg ik volgens bon gratis 250 mb
Voor vakantie was dat 30 dagen geldig
Hoe komt het dat ik die nu al 2x niet heb gehad?
Ik waardeer meestal alleen voor die MBs op
nu kan ik alleen bij de surprise 250mb krijgen maar die zijn maar 7 dagen geldig
dat schiet niet op
Benieuwd naar de oplossing
Groetjes Mar
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mar,

Wat leuk dat je weer eens langskomt op het forum, dat is alweer even geleden! 😉

Ik heb jouw vraag even verplaatst naar het algemene topic over dit onderwerp, we krijgen hier vaker vragen over. De actie met de 250MB bij elke opwaardering was een tijdelijke actie en is inmiddels verlopen, maar je kunt nu wel 250MB winnen als je het PrePaid Surprise spel speelt. Bij elke opwaardering ontvang je een code. In het openingsbericht van dit topic vind je meer informatie.

Het is natuurlijk niet handig als deze informatie niet juist op de bon staat. We zijn ervan op de hoogte dat deze wijzigingen nog niet overal op de bonnen zijn doorgevoerd. We werken er natuurlijk hard aan om dit zo snel mogelijk overal juist te communiceren! Sorry voor de verwarring. Ik zie dat je mijn collega hierover hebt gesproken en dat hij uit coulance een tijdelijke internetbundel heeft aangezet.

Geeft dit meer duidelijkheid? Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.
Reputatie 2
Hi Thalina

Ik kom hier alleen als ik vragen heb En die heb ik gelukkig niet veel Erg he?
Bedankt voor je reactie
ik heb dus gemist dat het een tijdelijke actie was En dat die nu over is
Nadat ik mijn vraag op het forum had geplaatst heb ik een mailadres gevonden en toen maar een mail gestuurd
En je collega heeft (net als jij) mijn vraag netjes beantwoord en mij inderdaad een tijdelijke internet bundel geschonken Waarvoor mijn dank
Ga zo door op en met dit forum

Groetjes Mar
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mar,

Dat is zeker niet erg! Eigenlijk heel goed toch? 😉 Alhoewel we ook hele gezellige topics hebben waarin we met z'n allen kletsen, bijvoorbeeld in het kletstopic, het movie topic en het raad de film topic! Wie weet vind je het gezellig om daar eens mee te kletsen, je bent altijd welkom!

En natuurlijk fijn om te horen dat je blij bent met het antwoord en de oplossing! En je weet: als je ooit nog eens een vraag hebt, stel deze dan gerust op het forum!
Hoe lang duurt het voor ik een code krijg?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Owen,

Dit kan soms eventjes duren! Je kan de codes altijd vinden in je My Surprise account. 🙂

Ik zie in ons systeem dat jij gisteren na je bericht ook je code hebt ontvangen en ingewisseld hebt, deze is uiteindelijk dus toch goed ontvangen!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

Reageer