Beantwoord

Los internet met prepaid

• 14 juli 2016
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Hallo,
Ik heb prepaid en ik wil graag los internet erbij.
En zonder abbonement dus dat ik gwn per keer een bepaalde hoeveelheid mb's kan kopen. Ik zou het erg fijn vinden
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Amy 15 juli 2016, 10:54

Hey R.Reijers,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Speel je al mee met PrePaid Surprise? Daarmee krijg je na elke opwaardering een PrePaid speelcode en je kunt als je daarmee meespeelt iedere keer een cadeautje selecteren waaronder 250 MB. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Verder zou je gebruik kunnen maken van PrePaid internet bundels. Die zijn er in verschillende formaten. Wel worden de bundels automatisch verlengd zolang je genoeg tegoed op je simkaart hebt staan. Wil je niet dat deze automatisch verlengd worden dan kun je de bundel met een simpele SMS altijd weer uitzetten. 🙂

Laat je weten of je zo voldoende info hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey R.Reijers,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Speel je al mee met PrePaid Surprise? Daarmee krijg je na elke opwaardering een PrePaid speelcode en je kunt als je daarmee meespeelt iedere keer een cadeautje selecteren waaronder 250 MB. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Verder zou je gebruik kunnen maken van PrePaid internet bundels. Die zijn er in verschillende formaten. Wel worden de bundels automatisch verlengd zolang je genoeg tegoed op je simkaart hebt staan. Wil je niet dat deze automatisch verlengd worden dan kun je de bundel met een simpele SMS altijd weer uitzetten. 🙂

Laat je weten of je zo voldoende info hebt?
Ja bedankt voor het antwoord!
Ik kijk wel of dat ik mischien voor een internetbundel kies.☺️
Reputatie 6
Badge +17
Hi R. Reijers,

Graag gedaan namens onze collega Amy. ;)

Prima! Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je.

Reageer