Beantwoord

Luisteren naar muziek (radio

• 28 mei 2016
  • 1 reactie
  • 1378 Bekeken

Op mijn werk luister ik vaak naar de radio via WIFI en dan zet i altijd eerst mijn mobile gegevens uit want ik wil er geen cent aan betalen en betaal al genoeg aan T-Mobile per maand.

Mijn vraag is echter wat kost nu eigenlijk het data verbruik per uur als je naar de radio luistert in euro s
icon

Beste antwoord door Issam 30 mei 2016, 10:18

Hi hi Keest,

Leuk dat je hier weer je vraag stelt.

Het is verstandig dat je jouw mobiele data uitschakelt wanneer je uren lang radio luistert. Dit kan, afhankelijk van de kwaliteit, veel MB's kosten.

Neem een kijkje op deze pagina voor een overzicht van het MB- verbruik. Hierop is zichtbaar dat je voor het streamen van muziek (radio luisteren) ongeveer 1MB per minuut verbruikt. In een uur verbruik je dus ongeveer 60 MB.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je nog aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi hi Keest,

Leuk dat je hier weer je vraag stelt.

Het is verstandig dat je jouw mobiele data uitschakelt wanneer je uren lang radio luistert. Dit kan, afhankelijk van de kwaliteit, veel MB's kosten.

Neem een kijkje op deze pagina voor een overzicht van het MB- verbruik. Hierop is zichtbaar dat je voor het streamen van muziek (radio luisteren) ongeveer 1MB per minuut verbruikt. In een uur verbruik je dus ongeveer 60 MB.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je nog aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer