Beantwoord

Lukt niet meer om in te loggen om een vervangende sim kaart te bestellen


Ik had een prepaid sim kaart van T-mobile, maar vorig jaar werd mijn tas in het buitenland gestolen met mijn telefoon erin. Ik heb gelijk mijn sim kaart geblokkeerd (er stond ook nog een tientje saldo op).
Ik heb tot nu toe buitenlandse sim-kaarten gebruikt, maar nu ik eindelijk terug ben van mijn wereldreis kan ik niet meer inloggen in T-Mobile om een vervangende sim-kaart aan te vragen met mijn saldo. Ik krijg de boodschap dat ik de klantenservice moet bellen, maar kan nergens een telefoon nummer vinden.
Kan ik mijn nummer nog terugkrijgen (en mijn saldo) met een vervangende simkaart?
icon

Beste antwoord door drs Chris 8 februari 2019, 16:39

Start op https://www.t-mobile.nl/service
Mobiel
Wat is het telefoonnummer van de Klantenservice
Je vraag gaat over Mobiel
Kies het onderwerp Toestel en Simkaart
Verfijn onderwerp Simkaart
Mijn vraag staat er niet tussen
Bel met ons
Bekijk telefoonnummer

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Start op https://www.t-mobile.nl/service
Mobiel
Wat is het telefoonnummer van de Klantenservice
Je vraag gaat over Mobiel
Kies het onderwerp Toestel en Simkaart
Verfijn onderwerp Simkaart
Mijn vraag staat er niet tussen
Bel met ons
Bekijk telefoonnummer

Reageer