Beantwoord

MB's uit beltegoed en het ongevraagd opheffen daarvan

• 24 mei 2020
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Waarom kan ik tussen de bundels niet gewoon kiezen voor mb's uit beltegoed. Als ik het dan uiteindelijk voor elkaar heb is dat het jaar daarop weer verlopen??!! En dat terwijl ik dan ruim voldoende beltegoed heb. Dan moet ik weer kiezen voor de 24 uur bundel van €2.95 die ik dan vervolgens niet gebruik. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 mei 2020, 09:25

Hallo @Gnoepy 

Je kan kiezen voor betalen per MB, deze optie staat onder overige bundels en als je hem activeert, dan verloopt hij inderdaad na een jaar waarna je hem gewoon weer kan activeren, bij het activeren van een bundel springt de optie ook weer uit waarna je hem nadat de bundel verlopen is weer kan activeren.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gnoepy 

Je kan kiezen voor betalen per MB, deze optie staat onder overige bundels en als je hem activeert, dan verloopt hij inderdaad na een jaar waarna je hem gewoon weer kan activeren, bij het activeren van een bundel springt de optie ook weer uit waarna je hem nadat de bundel verlopen is weer kan activeren.

Dat klinkt allemaal wel mooi maar in de praktijk is dit niet het geval. Als mijn betalen per mb is verlopen kan ik deze nergens activeren. Ik ben dan verplicht om een andere bundel te nemen zoals die van €2.95. (24 uur internet). Voor mij is dit ook een vrij dure bundel want ik maak er nauwelijks gebruik van. Na de 24 uur kan ik dan eindelijk weer betalen per mb activeren.

Reageer