Vraag

Meerdere malen problemen met prepaid surprise..

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ik een pre-paid surprise code krijg ( na mijn opwaardering) en deze het niet doet. Ik krijg dan constant de foutmelding: OEPS ER GING IETS FOUT. Ik heb het de eerste 3 keer laten zitten, maar vannacht was het opnieuw raak. Normaliter kreeg je de 250mb gratis bij je opwaardering maar sinds kort moet je deze verkrijgen dmv van deze code. Als dan ook nog eens als klap op de vuurpijl deze code vaker niet dan wel bruikbaar is dan wordt het wel vervelend natuurlijk. Ik heb 2 screenshots van de foutmeldingen gemaakt en als afbeelding toegevoegd aan dit bericht. Ik heb hier dus een code die nog niet gebruikt is ( cadeautje is niet opgehaald ) maar ook weer niet bruikbaar is. Ik hoop dat dit zsm opgelost kan worden aangezien de 250mb voor een pre-paid gebruiker zeer prettig is.Dit is me dus al vaker overkomen maar nu zou ik graag eens zien dat dit hersteld wordt..

23 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gebruikert,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik ben ook gelijk in het systeem gedoken en zie niks geks. Het zou dus wel moeten werken. Ervaar je dit probleem ook als je een andere browser gebruikt? Met Google Chrome werkt het vaak wel beter.

Mocht je alsnog problemen ervaren, trek dan even aan de bel. Dan zet ik dit door naar onze technische jongens dan onderzoeken zij waar het mis gaat.

Ik hoor graag van je! 🙂
Beste Hajar,

Allereerst bedankt voor je reactie.

Ik heb op jou advies de code gebruikt met google chroome maar opnieuw loopt het scherm dan vast met de welbekende melding: Oeps er ging iets fout. Helaas heeft dit dus niet gewerkt. Als u/de technische dienst de code zelf nakijkt dan kun je/jullie zien dat deze code nog niet gebruikt is. Ik heb opnieuw opgewaardeerd vanavond en deze code werkte wel meteen.

Ik hoor het graag weer van je. Alvast bedankt:D
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gebruikert,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Ik ben ook nog even het systeem ingedoken en ik zie dat je wel telkens na het spelen van het spel een sms hebt ontvangen en ook de 250MB hebt ontvangen en verbruikt. Die zijn inmiddels allemaal weer op, behalve de 250MB die je hebt gekregen met de laatste code. Dus het lijkt niet fout te gaan met het toekennen van de prijs, maar wel met wat je in het scherm te zien krijgt.

Ik ga het in ieder geval even doorgeven aan onze IT-afdeling, zodat ze hiernaar kunnen kijken. Laat je even weten of het bij jouw volgende opwaardering weer goed gaat?
Beste Thalina,

Is er nog iets uitgekomen met betrekking tot het onderzoek van de technische dienst?

U geeft ook aan dat het telkens wel goed gaat, maar zoals ik al eerder vermeldde is het al 3x eerder misgegaan ( verspreid over een bepaalde periode ). Het lijkt er dan ook op alsof de code al eens gebruikt is. Dit is niet het geval, want op het moment van spelen loopt het scherm vast en dan krijg ik de gebruikelijke melding: oeps er is iets fout gegaan! U kunt dan wellicht ook wel zien of het cadeau is opgehaald of niet. Ik kan mij niet voorstellen dat al mijn ingevoerde codes ook hebben geleid tot het toekennen van de prijs.

Maar de desbetreffende code ( waar we het in dit topic over hebben ) is dus niet gebruikt, maar er is ook geen cadeau toegekend. Hoe kunnen wij dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gebruikert,

Onze technische afdeling is hier nog mee bezig. Je kan binnen 5 werdagen een terugkoppeling verwachten van ze. Ik heb nu uit coulance een kleing bedrag toegevoegd aan je tegoed.

Ik wil je vragen om nog wat geduld te hebben. Ik verwacht dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Spel geeft bovengenoemde foutmeldingen. Oplossing voor mij is het steeds opnieuw starten van de site / spel en dan werkt het misschien 1 op de 6 keer. Redelijk irritant dus.

Ik gebruik chrome op samsung j5
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wurstgetrank,

Dat is natuurlijk niet handig als het maar 1 van de 6 keer werkt! Dus goed dat je even aan de bel trekt. Ik heb gelijk voor jouw een melding hiervan gemaakt en dit doorgezet naar onze technische afdeling. Binnen 5 werkdagen wordt je door hen geïnformeerd. Sorry voor het ongemak!

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Het is inmiddels 5 dagen geleden dat ik voor het laatst een update heb gehad met betrekking tot het bovengenoemde probleem. Is er op dit moment al iets duidelijk?

Ik wil u nog hartelijk danken voor de 5 euro tegoed.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gebruikert,

Er was wat misgegaan met het aanmaken van de melding, sorry hiervoor. Ik heb de melding nu opnieuw naar de afdeling gezet die over PrePaid Surprise gaat. Zij zullen zo spoedig mogelijk dit voor je controleren en oplossen. Houd er rekening mee dat dit 5 werkdagen kan duren.

Mochten we nog iets voor je kunnen doen op dit moment, dan horen we dat graag!
Hey Gebruikert,

Er was wat misgegaan met het aanmaken van de melding, sorry hiervoor. Ik heb de melding nu opnieuw naar de afdeling gezet die over PrePaid Surprise gaat. Zij zullen zo spoedig mogelijk dit voor je controleren en oplossen. Houd er rekening mee dat dit 5 werkdagen kan duren.

Mochten we nog iets voor je kunnen doen op dit moment, dan horen we dat graag!

Excuses aanvaard kan immers gebeuren. Ik hoop dat er zo snel mogelijk uitsluitsel zal komen en dat er duidelijk wordt wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden. Zodra er meer duidelijkheid is dan hoor ik dit natuurlijk graag..

Alvast bedankt voor de inspanning.:D
Ook mijn zoon heeft dit probleem 2weken geleden gehad. Ook foutmelding en geen prijs . Andere browser bracht ook geen uitkomst.
Reputatie 7
Badge +20
@Gebruikert,

Graag gedaan voor de vergoeding. Ik verwacht dat je zo snel mogelijk een reactie ontvangt van deze afdeling.

@Heidyjong;

Ik heb jou in dit topic van een reactie voor zien. 🙂
We zijn inmiddels 9 dagen verder en tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Ik vind dit wel erg lang duren vooral gezien het feit u aangaf dat ik zo snel mogelijk een antwoord zou krijgen. Inmiddels duurt deze hele kwestie al 26 dagen en ik ben nog niets wijzer geworden.

Ik zou daarom graag een antwoord willen krijgen. Alvast Bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gebruikert,

Goed dat je even aan de bel trekt. Sorry dat je hier geen terugkoppeling meer op hebt gehad.

Ik heb je een privébericht gestuurd hierover en zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Beste Amy,

Dit zijn de bestanden in aanvulling van mijn privé bericht. Ik wilde je toch even laten zien hoe het weer mis is gegaan vandaag.

Ook ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande gebruiker. Steeds dezelfde melding en vastlopen van de site / scherm . Hopelijk komt hier gauw een oplossing voor
Reputatie 6
Badge +17
@Gebruikert,

Bedankt voor het sturen van deze screenshots. Ik heb ook nog even de informatie gekregen uit het privébericht van Amy. Mijn collega van de klantenservice heeft je gisteren al even proberen te bellen over dit probleem. We hebben namelijk nog wat aanvullende informatie nodig. Zou je Amy nog antwoord op de volgende vragen kunnen sturen via een privébericht? Kun je aangeven met welke telefoon je het spel speelt, met welke OS en met welke browser? Als je op je pc speelt, welke browser gebruik je daar? Kun je eens als je alleen op je telefoon hebt geprobeerd, op een computer proberen?

Met deze aanvullende informatie kunnen we kijken wat er precies aan de hand is en wat er misgaat. We zien je reactie graag tegemoet! Ik heb in de tussentijd uit coulance een klein bedrag toegevoegd aan je beltegoed. Hopelijk ben je daar tevreden mee.

@polletje,
Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord. Heb je daar al naar gekeken? Ik wil je vragen om je vraag niet in meerdere topics te stellen, zo houden we het forum overzichtelijk.
Hallo,

Nadat het een tijdje goed ging was het vandaag weer zo ver. Ik kreeg weer de melding: Oeps er ging iets fout! Ik heb dit zowel met mijn telefoon, als via firefox en google chroome geprobeerd. Ik denk dat er dus weer iets technisch aan de hand is.

Ik heb een afbeelding toegevoegd waarin u kunt zien wat het probleem is. Ik hoop dat dit zsm is opgelost.
Reputatie 3
Hi Gebruikert,

Dank voor je bericht en erg vervelend om te horen natuurlijk. We hebben de GAME room verandert naar X-Mas room. (als je genoeg tijd over hebt, zie je mij ook nog ergens:)). Bij de verandering van de kamer komt het helaas soms voor dat je deze foutmelding krijgt. Ik ga dit meteen even doorgeven, goed dat je de screenshot hebt toegevoegd.

Kun je in een PM even je mobiele nummer aan mij geven? Zodat ik kan zien of je een prijs hebt gewonnen? En graag sturen we je een nieuwe speelcode voor het ongemak.

We gaan het snel oplossen!

Groetjes,
Marietta
Reputatie 7
Badge +15
@Gebruikert,

Ik heb je nummer ondertussen aan Mariëtta gegeven. Zij gaat voor je kijken of je een prijs hebt gewonnen! 🙂
Reputatie 3
Tnx @Amy! Er is een nieuwe code verstuurd naar @GebruikerT ik heb zojuist nog even alles gecontroleerd en ik zie dat je de nieuwe code hebt ontvangen en ook een Telco reward. Ook is het gelukt met de oude code om daar je Telco reward te innen. Kan ik daarmee concluderen dat alles weer goed werkt?

Groetjes,
Marietta
Hallo,

Na een lange tijd geen problemen te hebben gekend met de pre-paid surprise, ben ik gisteren helaas weer tegen een probleem opgelopen. Normaal gesproken krijg je de volgende prijzen; 30 smsjes, 30 belminuten of 250 mb internet. Ik heb de sleutels gebruikt om de kluisjes te openen en ik kon dus kiezen uit de volgende prijzen; 30 smsjes, 30 belminuten of 0.244140625 mb's. Dit vond ik erg vaag natuurlijk, omdat dit geen 250 mb's zijn. Ik heb hierop geklikt en ik kreeg ook daadwerkelijk 1 mb aan internet toegekend. Volgens mij klopt dit niet helemaal?

Ik heb de printscreen van de betreffende situatie ingesloten bij dit bericht. Ik zou graag alsnog de mb's willen ontvangen waar ik recht op heb. Ik hoop dat de fout/storing ook zsm wordt verholpen.

Met vriendelijke groeten,

Gebruiktert
Reputatie 3
Hi Gebruikert,
Er is een foutje opgetreden tijdens de migratie van het platform. Kun je mij je 06-nummer even in een persoonlijk bericht mailen dan zorg ik dat je een nieuwe code toegestuurd krijgt. Waarmee je vervolgens wel de juiste 250MB's kunt uitkiezen en je maakt ook nog eens kans op het winnen van de SCOOTER:)

Stuur jij mij dan nog even een berichtje?

Groetjes,
Marietta

Reageer