Beantwoord

Melding gemaakt 3 weken geleden over PrePaid

  • 24 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo, 21 dagen geleden al melding gemaakt dat het onderling gratis bellen niet werkt. Betreft prepaid abbo van mijn zoon. Zit netjes in de groep en het heeft altijd gewerkt. Ik heb paar dagen geleden privegegevens van mjjn zoon doorgegeven aan muberra. Niets neer gehoord. Jullie zijn er druk mee bezig maar het duurt nu al 3 weken. Heeft dit wel prioriteit bij jullie? Heb toch geen zin om elke keer te klagen. Ik hoor niks meer. Kosten worden niet vergoed. Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Muberra 25 augustus 2017, 11:59

Hi Anonieme,

De storing is inderdaad nog niet verholpen. Ik kan begrijpen dat je graag wilt dat het zo snel mogelijk wordt opgelost, maar wees ervan verzekerd dat onze specialisten er hard mee bezig zijn. Zodra er meer over bekend is, zal ik je persoonlijk een update geven.

Over de kosten wil ik meteen heel duidelijk zijn en ook over het privébericht wat je naar mij hebt gestuurd. Ik heb 2 keer op jouw privébericht gereageerd met de vraag wat het bedrag is wat onterecht is afgeschreven. Daar heb ik tot op heden geen reactie van jou op gehad. Ik wil jou heel graag verder helpen en de kosten voor je vergoeden, maar dat kan ik alleen doen als ik beschik over volledige informatie vanuit jouw kant.

Op de mobiele versie van ons forum zie je niet direct een melding dat je een privébericht hebt. Kan je inloggen op jouw forumaccount op de laptop of computer? En anders ook proberen in verschillende webbrowsers? Dan kan je kijken naar jouw privéberichten en dan zie je ook mijn reacties op jouw verzoek.

Ik hoor heel graag van je Anonieme. Zoals beloofd ga ik dit voor je oplossen en ik kom altijd mijn beloftes na. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hi Anonieme,

De storing is inderdaad nog niet verholpen. Ik kan begrijpen dat je graag wilt dat het zo snel mogelijk wordt opgelost, maar wees ervan verzekerd dat onze specialisten er hard mee bezig zijn. Zodra er meer over bekend is, zal ik je persoonlijk een update geven.

Over de kosten wil ik meteen heel duidelijk zijn en ook over het privébericht wat je naar mij hebt gestuurd. Ik heb 2 keer op jouw privébericht gereageerd met de vraag wat het bedrag is wat onterecht is afgeschreven. Daar heb ik tot op heden geen reactie van jou op gehad. Ik wil jou heel graag verder helpen en de kosten voor je vergoeden, maar dat kan ik alleen doen als ik beschik over volledige informatie vanuit jouw kant.

Op de mobiele versie van ons forum zie je niet direct een melding dat je een privébericht hebt. Kan je inloggen op jouw forumaccount op de laptop of computer? En anders ook proberen in verschillende webbrowsers? Dan kan je kijken naar jouw privéberichten en dan zie je ook mijn reacties op jouw verzoek.

Ik hoor heel graag van je Anonieme. Zoals beloofd ga ik dit voor je oplossen en ik kom altijd mijn beloftes na. 😉
Hoi Muberra,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik ben inmiddels naar t-mobile shop geweest vanmorgen en daar is netjes wat vergoeding vergoed voor mijn zoon.
Ik zag ook in het systeem dat dit probleem is gemeld. We wachten het af. Mvg.

Reageer