Beantwoord

Mijn beltegoed bon werkt niet?

  • 31 december 2017
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Ik kan niet opwaarderen met mijn beltegoed bon
icon

Beste antwoord door Bas 2 januari 2018, 16:31

Hey Bianca,

Allereerst wil ik je een gelukkig nieuwjaar wensen! 😃 Ik heb meteen voor je gekeken in ons systeem, daar zie ik echter dat je al contact hebt gehad met Margreet via de chat. Is het gelukt bij het verkooppunt waar je de bon hebt gekocht? Ik hoor het graag van je!

Mocht je verder nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Dit is al de tweede x
Reputatie 3
Badge +11
Hey Bianca,

Allereerst wil ik je een gelukkig nieuwjaar wensen! 😃 Ik heb meteen voor je gekeken in ons systeem, daar zie ik echter dat je al contact hebt gehad met Margreet via de chat. Is het gelukt bij het verkooppunt waar je de bon hebt gekocht? Ik hoor het graag van je!

Mocht je verder nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!
Hoi, ik heb afgelopen zaterdag ook 2x 10euro aan beltegoed gekocht maar krijg steeds te horen dat de code niet juist is.. Kunt u mij verder helpen. Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dante070,

Gelukkig is het gister, vlak na jouw bericht, alsnog gelukt om op te waarderen! 🙂 Had je iets speciaals gedaan, waardoor het uiteindelijk wel lukte? Misschien helpt het iemand anders weer!

Reageer