Beantwoord

Misleidende reclame

• 24 mei 2018
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

• is een Top Poster
  • 9 reacties
Ik krijg vanmiddag deze boodschap van jullie :
Je MB's zijn bijna op! Nee, dat willen we natuurlijk niet. Koop nu Unlimited data NL voor maar 2,95 euro. Zo geniet je tot 23:59 uur vandaag van onbeperkt internet binnen NL! Sms INTERNET DAG naar 4000 en de bundel wordt direct geactiveerd. Mis dit niet! Ga voor meer info naar t-mobile.nl/vandaag-info Groeten, T-Mobile Liever geen info per sms ontvangen? Ga naar t-mobile.nl/afmelden

Mijn MBs zijn helemaal niet op (ook niet bijna) en bundel nog ruim 2 weken geldig. Misleidende reclame SCHANDE!
icon

Beste antwoord door CrisTien 24 mei 2018, 16:38

Beste Cjcj,
Het kan natuurlijk ook een foutje zijn van T-mobile. Het is goed dat je het doorgeeft.
Altijd lastig zo’n sms maar als het niet voor jouw van toepassing is even melden en verder negeren.
Fijne dag nog! 👍🏻
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste Cjcj,
Het kan natuurlijk ook een foutje zijn van T-mobile. Het is goed dat je het doorgeeft.
Altijd lastig zo’n sms maar als het niet voor jouw van toepassing is even melden en verder negeren.
Fijne dag nog! 👍🏻
@CrisTien

De reclameslogan is: "Je MB's zijn bijna op! Nee, dat willen we natuurlijk niet."

Maar t lijkt dus net alsof mijb MB's of bundel op is.
Is dus geen persoonlijke boodschap maar puur Misleidende Reclame...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cjcj,

Mijn collega heeft in dit topic al op jouw vraag gereageerd. Je kunt daar ook verder reageren. Je hoeft hier niet meerdere topics voor te openen. Dit topic gaat dan ook op slot.