Beantwoord

Mobiel internet prepaid

  • 23 januari 2019
  • 3 reacties
  • 605 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Voor mijn prepayd heb/had ik een maandelijks mobiel internet abo voor €4,95. Dacht voor 300Mb. Aanvankelijk werd dit abo maandelijks automatisch verlengt mits er voldoende saldo aanwezig is.
Nu blijkt dat ik onverwachts niet meer mobiel kan internetten. Ongemerkt is mijn tegoed op of tijd verstreken. Wel vervelend.
Twee vragen:
  • kan bedoeld abo weer automatisch verlengt worden?
  • Waar kan ik eenzelfde abo weer kopen/activeren?
icon

Beste antwoord door Folkert 23 januari 2019, 20:09

Deze prepaid bundel bestaat niet meer en daarom wordt hij niet meer verlengd. Er zijn nu combi bundels welke ook weer automatisch kunnen verlengen bij voldoende saldo.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Deze prepaid bundel bestaat niet meer en daarom wordt hij niet meer verlengd. Er zijn nu combi bundels welke ook weer automatisch kunnen verlengen bij voldoende saldo.

Waarom mag ik niet meer mobiel internetten op mijn t-mobile prepaid ?????

Reputatie 7
Badge +20

Hi @fonslz 

Wij hebben wat problemen ervaren met het activeren van PrePaid bundels. In dit topic kun je er meer informatie over vinden. Gaat je vraag daarover? Ik zie namelijk geen blokkades bij je dus je zou sowieso wel gebruik moeten kunnen maken van internet. 

Ik hoor graag of je vraag daarover gaat.

Reageer