Beantwoord

Mobiel internet werkt niet

• 2 juni 2018
  • 6 reacties
  • 326 Bekeken

Het spijt me omtrent dit onderwerp weer een vraag te stellen, maar na ruim een uur zoeken en lezen vind ik geen oplossing voor mijn probleem.

Ik heb een Samsung S5 mini als toestel.
Ik heb gisteren een internet-prepaid-bundel aangeschaft en die is actief
(volgens website Internet S NL+EU: 300 MB)
Er is geen blokkade voor mobiel internet. (volgens website my-t-mobile instellingen)
Op mijn mobiele toestel staat "mobiele gegevens" aan.

Toch heb ik geen internet op mijn mobieltje. Terwijl ik dat wil hebben voor m.n. whatsapp-gebruik.
Wat mist er nog of waarom werkt het niet?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juni 2018, 11:37

Hi Marivesp,

Je wilt natuurlijk zorgeloos gebruik kunnen maken van je PrePaid bundel en dus heb ik gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is. Ik zie dat je een blokkade hebt voor datagebruik en daardoor werkt mobiel internet niet. Ik heb de blokkade direct verwijderd dus als je je toestel even opnieuw start, moet je weer kunnen internetten. Laat je even weten of het is gelukt?

@RoLaLiRy;

Ik ben ook voor jou gelijk gaan kijken en ik zie dat je internetbundel op is. Je hebt nu gekozen voor traag internet, maar als je weer gebruik wilt maken van snel internet dan kun je een MB-aanvuller activeren. Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile> Verbruikstatus> MB-aanvuller activeren.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +1
Staan je automatsche updates wel uit? Anders is je bundel als sneeuw voor de zon op.
Zie je een 3g o f 4 g symbooltje?
Kijk eens bij apn, daar moet , "smartsites.t-mobile"staan.
Je kan proberen je toestel opnieuw op te starten.
Hallo Hakuin,

Hartelijk dank voor je reactie, echter helaas geen oplossing. Automatische updates staan uit. APN staat goed. Nieuw opstarten levert geen verandering op.
Ik heb het zelfde probleem.. alleen op mijn wifi doet internet het anders niet. Heb al 600x me telefoon aan en uit gezet.. frustrerend!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marivesp,

Je wilt natuurlijk zorgeloos gebruik kunnen maken van je PrePaid bundel en dus heb ik gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is. Ik zie dat je een blokkade hebt voor datagebruik en daardoor werkt mobiel internet niet. Ik heb de blokkade direct verwijderd dus als je je toestel even opnieuw start, moet je weer kunnen internetten. Laat je even weten of het is gelukt?

@RoLaLiRy;

Ik ben ook voor jou gelijk gaan kijken en ik zie dat je internetbundel op is. Je hebt nu gekozen voor traag internet, maar als je weer gebruik wilt maken van snel internet dan kun je een MB-aanvuller activeren. Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile> Verbruikstatus> MB-aanvuller activeren.

@RoLaLiRy

Hallo Hajar,

Mobiel internet werkt ondertussen. Hartelijk dank voor je tussenkomst!

Vriendelijke groeten!

Hi Marivesp,

@RoLaLiRy;

Reputatie 7
Badge +20
Hi marivesp,

Super dat het weer werkt! Dankjewel voor de terugkoppeling! 😃

Reageer