Beantwoord

Mobiel internet werkt niet op mijn Samsung Galaxy Note 3

• 21 januari 2018
  • 14 reacties
  • 381 Bekeken

Op mijn samsung galaxy note 3 krijg ik mobiel internet niet aan de praat.
ik heb android 5.0 versie, en voldoende beltegoed.
Ik heb prepaid kaart
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 januari 2018, 15:36

Hoi Aggie123,

Ik zie dat Johrick al heeft geprobeerd jou te helpen (dankje, Johrick!), maar dat het nog niet is gelukt. Daarom kom ik ook nog even om de hoek kijken, zodat je snel per MB kunt internetten!

Je kunt internetten per MB instellen zoals in dit topic staat beschreven, dus: wanneer je wilt internetten laat de browser van het toestel automatisch een landingspagina zien. Krijg je de landingspagina niet te zien? Sluit dan eerst al jouw tabbladen, zet jouw wifi uit en ga vervolgens naar deze pagina.

Lukt het op deze manier wel? Zo niet, laat me dan weten waar je precies vastloopt. Dan kan ik je aan de hand daarvan verder helpen. We gaan er sowieso voor zorgen dat het goedkomt!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Aggie123,

Heb jij het icoontje: "Mobiele gegevens" aangezet?

Als je dat doet kan je als het goed is gebruik maken van mobiel internet 🙂
jazeker
maar dan werkt t niet, misschien omdat de note 3 geen 4g aankan, maar dan moet ie toch naar 3g gaan?
Reputatie 4
Badge +3
Hi Aggie123,

Hij zou dan inderdaad over moeten gaan naar 3G, heb jij een extra internet bundel aangeschaft? Of heb je ingesteld dat je per MB betaald?

Check dat even in je My T-Mobile 🙂
het is een prepaid kaartje, kan ik dat dan ook instellen?
Reputatie 4
Badge +3
Hi Aggie123,

Yes dat kan! Ik begrijp uit je reactie dat je nog geen My T-Mobile account hebt. Je kan je gemakkelijk registeren via: https://www.t-mobile.nl/my/registreren met jouw telefoonnummer 🙂

Laat je me weten of het is gelukt?
ik heb inmiddels geregistreerd, maar ik moet een internet bundel kopen ? ik kan prepaid niet internetten?
Ik vind dat je alles geprobeerd hebt op de telefoon even naar fabrieksinstellingen zetten resetten telefoon zegt helemaal en dan wel de klachten ook nog wel eens over zijn
Reputatie 4
Badge +3
Hi Aggie123,

Zoals Geppie14 aangeeft kan je er inderdaad voor kiezen om de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Als je dit doet zorg er dan wel voor dat je een back-up hebt gemaakt van je gegevens.

Wat ik jou op dit moment aanraad is om even dit topic door te lezen: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/info-internetten-met-prepaid-279108 hier staat alles in over hoe je kan internetten met PrePaid.

Ik hoop dat dat topic jou helpt. Laat je me even weten of het is gelukt? Anders gaan we samen nog verder zoeken!
fabrieksinstellingen , dat is nogal wat, ikzie namelijk wel 4g staan met 2 streepjes, dus hij doet het wel alleen komen de berichte niet binnen
ik heb een prepaid, en heb een account aangemaakt maar kan nergens aangeven dat ik per mb wil betalen
Reputatie 4
Badge +3
fabrieksinstellingen , dat is nogal wat, ikzie namelijk wel 4g staan met 2 streepjes, dus hij doet het wel alleen komen de berichte niet binnen

Yes, dan doet hij het!

Weet je zeker dan je berichtjes krijgt? (testen het anders even met een vriend(in) :))

In de volgende video word uitgelegd hoe jij kan instellen dat je per MB betaald: https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=l3tS78UYUTQ

Ik hoop dat het lukt!
sorry, maar ik doe dit allemaal, ik heb nog bijna 15 euro op de telefoon staan, maar ik kan nu niet kiezen voor betalen per mb
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Aggie123,

Ik zie dat Johrick al heeft geprobeerd jou te helpen (dankje, Johrick!), maar dat het nog niet is gelukt. Daarom kom ik ook nog even om de hoek kijken, zodat je snel per MB kunt internetten!

Je kunt internetten per MB instellen zoals in dit topic staat beschreven, dus: wanneer je wilt internetten laat de browser van het toestel automatisch een landingspagina zien. Krijg je de landingspagina niet te zien? Sluit dan eerst al jouw tabbladen, zet jouw wifi uit en ga vervolgens naar deze pagina.

Lukt het op deze manier wel? Zo niet, laat me dan weten waar je precies vastloopt. Dan kan ik je aan de hand daarvan verder helpen. We gaan er sowieso voor zorgen dat het goedkomt!

Reageer