Vraag

Mobiel/Online opwaarderen (deel 1)

Reputatie 2
Hallo ik heb een lg shine en ik kan sinds vandaag niks meer doen in het menu van de 1244 lijn.Als er wordt gezegd kies optie 1 of 2 enzovoort en ik doe dat gebeurt er niks.Hij reageert op geneen toets meer die ik intoets.En zo blijft het zich maar herhalen vandaag weet iemand hoe dit komt.Want ik heb net een beltegoedkaart gekocht/O ja waarom staat de lg shine er niet bij op deze site

This topic has been closed for comments

319 reacties

Reputatie 3
[modbreekt]Bericht verplaatst naar beter passend subforum. Graag in het vervolg nieuwe discussies het goede subforum plaatsen. Thanks.[/modbreekt]
Reputatie 2
maar weet jij misschien of er vandaag een probleem is met de 1244 lijn.Ik kan niks meer nu met me mobiel hij reageert nergens op met die lijn
Reputatie 3
Er is geen storing bekend. Wat je zou kunnen doen is je telefoon heel even uitzetten en eventueel een andere lijn met een menu (bijvoorbeeld de Voicemail (beltarief) of het nummer van je bank). Als dat ook problemen geeft, kan het in je telefoon zitten. Check voor de zekerheid of je DTMF-tonen aan kunt zetten (deze moeten aan staan) en eventueel wat er gebeurt als je je simkaart in een andere telefoon plaatst.
Reputatie 2
dit is de 2e keer dat het mij overkomt, en ik wordt er nogal nijdig van gezien het op een redelijk cruciaal moment gebeurt.

ik heb een account bij mobiel opwaarderen, maar het lukt niet meer. zodra ik de code heb ingevoerd en het bedrag aangegeven, krijg ik een sms met:

"Uw bank heeft een openstaand opwaardeerbedrag niet kunnen incasseren. U bent daarom tijdelijk of blijvend geblokkeerd voor mobiel opwaarderen"

ik heb het al opgezocht op de site van t-mobile, en ik heb het maximumbedrag niet overschreden, het wachtwoord klopt iedere keer en bovenal: het saldo op mijn bank is ruim voldoende! (ik waardeer meestal met 10 euro op).

het stoort me ongelofelijk, en toen ik eerder een vraag stelde werd ik vanuit t-mobile naar de bank verwezen (ING), en vanuit ING weer terug naar t-mobile. hulp?
Reputatie 2
Hallo,

Mijn man en ik hebben beide prepaid van T-Mobile.
Hij heeft het nummer van zijn vorige provider meegenomen (reeds omgezet) en ik wacht nog op omzetting.
Zojuist heb ik voor ons beide 10 euro opgewaardeerd (ik dus nog op mijn tijdelijk t-mobile nummer).

Er is ook echt maar 2x 10 euro van mijn rekening afgeschreven.

Alleen is het prepaidtegoed bij mijn man met 20 euro verhoogd en bij gewoon 10 euro!!!!
Hoe kan dit ???????????? Beetje oneerlijk denk ik zo!
Reputatie 3
Als je het beltegoed van je man opwaardeert met 10 euro en zijn beltegoed wordt door een actie of door een foutje 20 euro meer, dan is hem het extra beltegoed van harte gegund en is er geen sprake van oneerlijkheid.
Reputatie 2
Beste T-mobile/ andere klanten,

Ik heb 2 maanden terug het toestel T-mobile vairy touch gekocht met prepaid. Nu heb ik alleen beltegoed nodig dus ging ik naar de winkel voor een opwaardeerbon van t-mobile. Alleen als ik bel dan heb ik geen toetsenbord. En 1244 heeft zo'n menu waar je dan je optie moet intoetsen, dat kan ik dus niet. Hierdoor kan ik dus helemaal niet bij het opwaardeergebeuren komen. Vervolgens dacht ik ik bel de klantenservice wel, maar die heeft ook een optiemenu..... met andere woorden ik zit hier met een opwaardeerbon die ik niet kan gebruiken omdat ik niet bij het opwaardgedeelte kan komen omdat ik tevoorschijn kan toveren. Kan iemand mij helpen? hebben andere mensen hetzelfde probleem en is er wel een manier om dit op te lossen? Antwoord snel alstublieft.

Groetjes Nienke Jaarsma
Reputatie 2
hoi,
Via je stylus op het scherm tikken.
en dan numeriek toetsenbord.
dan zou het toch moeten lukken
Gr. Rodriquez
Reputatie 2
Vorige week wilde ik mijn zoon van 8 jaar verassen met €10,- beltegoed. Dit heb ik online geregeld, maar hij gaf mij niet helemaal zijn goede nummer door. De laatste 3 cijfers heeft hij verwisseld waardoor de 10 Euro naar het nummer 0639815*** zijn gegaan, ook van een T-Mobile klant maar is niet meer aktief. Het gaat gelukkig niet om een inmens bedrag, en ik had het natuurlijk eerst goed moeten kontroleren, maar we zijn het nu wel kwijt, en T-Mobile zegt er niets aan te kunnen doen. Vind ik wel een magere service van T-Mobile. Eddy, vader van Indjall.
Reputatie 6
Als het nummer inactief is, word het beltegoed in feite in een lege put gegooid!
Het zou een ander verhaal zijn als dat telefoonnummer gewoon actief is.

Ik geef je het advies om naar het adres van T-M klantenservice een brief te schrijven met een kopie (of print) van uw bankafschrift. In de brief uiteraard wel het correcte 06-nummer vermelden! Wellicht dat ze dan wel iets voor je kunnen doen.

Succes
Reputatie 3
@Indjall
Er is een bedrijf dat beltegoed aanbiedt. Je besluit bij dat bedrijf beltegoed te bestellen en via Ideal te betalen. Vervolgens laat je dat bestelde beltegoed afleveren bij de verkeerde telefoon. Nu vraag je of T-Mobile je kan vergoeden. Het antwoord is nee. Het risico van Online opwaarderen is inderdaad dat je een verkeerd mobiel telefoonnummer opwaardeert. En daar kan T-Mobile niets aan doen. Goed uitkijken dus!
Reputatie 2
Hoi
Ik heb gelezen dat als je in 1 maand je beltegoed opwaardeerd met 20 euro je dan 10 extra spaarpunten krijgt. Dat heb ik gedaan maar ik mis mijn 10 extra spaarpunten.
Reputatie 2
hoi ik heb deze maand 20 euro opgewaarderd maar ik heb die extra punten niet gekregen hoe kan dat ? krijg ik hier ook antwoord op? want ik wil die extra punten heel graag want dan kan ik 5 euro er opzetten groetjes
Reputatie 2
Beste Geerteke,
Dank voor je uiteenzetting.
Het opwaarderen is in goed vertrouwen gebeurd via de website van T-Mobile.
Via deze website werd ik omgeleid om e.e.a. te regelen om hem te verassen.
Het gaat nogmaals niet om een inmens bedrag, dit zijn we nu dus kwijt, en ik had zijn nummer goed moeten kontroleren.
Hij gaf mij nummer 0639815*** op i.p.v. 0639815***
Het eerste nummer is ook van een T-Mobile klant, maar inaktief.
Erg zuur dat T-Mobile hieraan niets kan doen.
Ik weet niet of ik na deze gang van zaken vertrouwen ga hebben in een toekomstig abbonnement bij T-Mobile.
Met vriendelijke groet, Eddy van Sijll
Reputatie 2
Dank je Martijn090 voor je antwoord.
Eddy
Reputatie 2
even een vraagje mensen hoe waardeer je je btg op met een vairy touch?? ik heb al een code maar in het bel menu (1244) moet je kies 1 doen ( ik heb een touchscreen en geen toetsen....) hoe nu verder?
Reputatie 2
Ik heb gisteren bij de supermarkt een beltegoed gekocht.
Hier staat op dat je nummer 1244 moet bellen om je beltegoed op te waarderen.
Als je het nummer belt krijg je: "Dit is een niet bestaand nummer "

en nu?
Reputatie 2
Misschien is er een storing op het nummer. Probeer het vandaag nogeens. In de T-Mbile Shop kan men ook opwaarderen voor je.
Reputatie 2
Ik heb een vraag, ik wil via deze site mijn beltegoed opwaarderen maar ik moet dan een prepaidnummer invoeren. Waar haal ik dit nummer vandaan?

bvd
Reputatie 2
@Randy06
Je geeft aan dat je via My T-Mobile online wilt opwaarderen. Je voert dan je eigen PrePaid telefoonnummer in. Op deze manier waardeer je op je eigen nummer op. Als je een ander telefoonnumer invult dan waardeer je het beltegoed van een ander op.
Reputatie 2
Ik ben een tijdje geleden overgestapt naar T-mobile. Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar omdat het een tijdje zou duren voordat dat geregeld was, kreeg ik in de tussentijd een ander nummer. Terwijl ik dat andere nummer had, heb ik Mobiel Opwaarderen aangevraagd. Dat werkte prima, ik heb de code die op mijn bankafschrift stond gewijzigd in een eigen code. Maar toen ik mijn oude nummer weer terug kreeg werkte het Mobiel Opwaarderen ineens niet meer. Ik krijg nu elke keer als ik 1244 bel en kies voor Mobiel Opwaarderen de melding dat ik de code moet wijzigen in een zelf bedachte code, maar als ik de code van het bankafschrift invoer en daarna een eigen code bedenk, dan lukt dat niet.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
Reputatie 2
@Stef1993
Ik laat je tijdelijke nummer afmelden bij mobiel opwaarderen, zodat je je geporteerde nummer kunt aanmelden.
Reputatie 2
1244 is het goede nummer ,
als je het op slaat in je mobile dan hoef je het nummer niet elke keer in te tikken
gaat wat sneller
Reputatie 2
@inekecitroen: is het inmiddels gelukt met de opwaardeerkaart? Je kunt voor het opwaarderen ook terecht bij T-Mobile Klantenservice via het nummer 0900 - 0236.
Reputatie 2
Ik heb een orange sim kaart. Sinds een tijdje is het echt Tmobile geworden. Nu moet ik dus tmobile opwaardeerkaarten gebruiken. Dit ging normaal ook goed. Echter nu kan ik niet meer naar 1244 bellen om mijn beltegoed. Hij zegt dat mijn netwerk niet klopt. Dat ik hiermee het nummer niet kan bereiken. Iemand een oplossing?