Vraag

Mobiel/Online opwaarderen (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

319 reacties

Reputatie 6
@Rick18zet
Ik zie dat het beltegoed inmiddels is opgewaardeerd. Mijn excuses voor de vertraging.
Reputatie 2
beltegoed proberen op te waarderen en het geld is van mijn rekening afgeschreven maar helaas geen beltegoed ontvangen 😞
Reputatie 2
wel net een text bericht ontvangen
Reputatie 2
Via Family waardeer ik het beltegoed van mijn dochter maandelijks op. Nou heb ik op de 18e een sms gekregen dat dit beltegoed is uitgekeerd, maar het is nog niet (zichtbaar) bij haar bijgeschreven. Hoelang duurt dit normaliter?
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem !
Heb net via mytmobile met 10 euro geprobeert op te waarderen, heb het geld via ideal overgemaakt en heb 2 smsjes ontvangen dat mij beltegoed 10.01 euro is, zodra ik 1244 bel of kijk op my tmobile staat er echter dat ik maar 1 cent beltegoed heb, wat ook het geval is aangezien ik niet meer kan bellen of smsen.
Ik hoop dat dit probleem spoedig opgelost kan worden,

Met vriendelijke groet,

Jimme Wouters
Reputatie 6
@ro1128
Ik heb dit direct nagekeken. Ik heb het beltegoed van €10,- alsnog bijgeboekt. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 6
@JiJeWow
Ik zie dat de €10,- beltegoed inmiddels al is toegevoegd aan je saldo.
Reputatie 2
Hartelijk dank voor de snelle (re-)actie. Gaat dit volgende maand automatisch goed?
Reputatie 2
Ik heb een beltegoedbon gekocht en ik probeer nu op te waarderen via het menu van 1244, maar dat is niet mogelijk.

Ik krijg eerst te horen hoeveel beltegoed ik nog heb, daarna de gebruikelijke zin: om de status en de diensten van je diensten op te vragen kies 1 om op te waarderen kies 2 en om je taal te veranderen kies 5.

Bij het kiezen voor 2 in dit geval krijg ik te horen: Om op te waarderen via je bank of girorekening of om jou gegevens voor deze dienst te wijzigen kies 1. Om terug te gaan naar het hoofdmenu kies 0.

Ik kan dus niet kiezen voor opwaarderen met een beltegoedbon. Waar ligt dit aan?

Alvast Bedankt.
Reputatie 6
@frmocro
Is het inmiddels gelukt om je beltegoed op te waarderen via 1244? Indien dit niet is gelukt, wil je me dan een priv
Reputatie 2
Ja het lukte vanochtend opeens wel dus ik heb het al opgewaardeerd!

Bedankt voor de snelle reactie:)
Reputatie 6
@frmocro
Graag gedaan. Het kan een tijdelijke storing zijn geweest. Fijn dat het weer is gelukt!
Reputatie 2
@ro1128
Ik verwacht het wel. Ik wil u vragen dit op de 18e te controleren en direct weer te laten weten. Wij maken er dan weer werk van.
Reputatie 2
@ro1128
Ik verwacht het wel. Ik wil u vragen dit op de 18e te controleren en direct weer te laten weten. Wij maken er dan weer werk van.
Reputatie 6
@markrin
Excuses voor de late reactie. Ik zie dat je het beltegoed op 20 januari om 15:42 uur hebt ontvangen.
Reputatie 2
Hallo ik heb een t-mobile opwaardeerkaart maar ik kan de code niet goed zien kan ik nog opwaarderen met behulp van het serienummer of EAN-code.
Reputatie 2
@Tklant
Wanneer je in een priv
Reputatie 2
@Tklant
Je bent gebeld omdat een andere collega van de klantenservive je e-mailbericht in behandeling heeft genomen. Gelukkig is het al afgehandeld.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117936]Mobiel / Online opwaarderen (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]