Mobiel/Online opwaarderen (deel 2)

• 29 januari 2011
  • 24 reacties
  • 1683 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb T-Mobile prepaid aangeschaft voor mijn laptop. Nu wil ik hem online opwaarderen via iDeal. Probleem is dat de pagina om op te waarderen niet laad. De verbinding lijkt niet snel genoeg te zijn. Dacht ik slim te zijn en de simkaart even in mijn mobiel te steken om zo op te waarderen. Alleen lukt mobiel opwaarderen dus niet. Als ik mij aanmeld krijg ik te horen dat aan mijn nummer al een ander bankrekeningnummer gekoppeld is. Dit zou ik kunnen wijzigen in het menu mobiel opwaarderen, alleen bestaat deze optie niet. Het enige wat ik kan doen is mij aanmelden en dan krijg ik dus weer de mededeling dat mijn nummer al aan een ander bankrekeningnummer gekoppeld is. Ik blijf in kringetjes rondrennen. Wat nu?

This topic has been closed for comments

24 reacties

Reputatie 2
@Jumpstra
Via 1244, mobiel opwaarderen van T-Mobile, moet je met je mobiele aansluiting eerst de oude aanmelding laten verwijderen. Als dat is gebeurd kun je na 5 dagen een nieuwe aanmelding doen. Dan met het rekeningnummer dat je wilt gaan gebruiken.
Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=105573]Mobiel / Online opwaarderen (deel 1)[/thread].

Vragen over het mobiel- of online opwaarderen kun je hier stellen.

[/modbreekt]
Reputatie 2
Wat dus niet lukt omdat de verwijder optie niet in het menu voorkomt.
Ik heb me trouwend
Reputatie 2
Hallo,

Waarom is het niet mogelijk om je via het nummer 1244 af te melden van het mobiel opwaarderen? ik zit er over te denken om te wissen naar t-mobile international maar kan me niet afmelden.

Kan iemand hier meer over zeggen?

mvg tom
Reputatie 6
@tommie242
Heb je de volgende stappen gevolgd:
- Bel 1244 en kies optie 2: 'Opwaarderen'
- Kies vervolgens optie 1: 'Opwaarderen via bank- of girorekening'
- Kies daarna optie 3: 'Afmelden'
- Toets de 5-cijferige code in
- Bevestig keuze met intoetsen van '1 '.

Houdt er wel rekening mee dat als je een T-Mobile PrePaid International simkaart aanschaft je geen gebruik kan maken van Mobiel Opwaarderen. Deze dienst is namelijk niet beschikbaar voor T-Mobile PrePaid International.
Reputatie 2
IK benhet helemaal zat.
Is er dan niemand die mij kan helpen?
elke bericht word genegeerd en als iknaar de klantenservice bel dan gaat mn beltegoed eraand oordat ik eeuwen lang in de wacht sta.
IK heb een bericht ontvangen op mijn vraag en dat was nameliji k dan ik naar mijn bank moest gaan om dat het probleem niet bij jullie bleek te liggen, ( wat dus wel zo is), Het gaat hierbij om mobiel opwaarderen, IK kan me niet aanmelden met mijn rekening nummer voor mobiel opwaarderen, Ik ben speciaal naar de bank gegaan omdat een medewerker van jullie mij wijs maakte dat ik dat moest doen en dat het aan je bank zou liggen. De bank zij uiteindelijk dat er niks mis was met mijn rekening en dat er ook geen blokkering op stond. ze vertelde mij ook dat ik het gewoon zou moeten kunnen doen , en me gewoon zou moeten kunnen aamelden. Ik ben het nu een beetje zat. Ik ga hier al een halfjaar achteraan en niemand die me uiteindelijk heeft geholpen?
Neem aan dat de klantenservice en het forum daarvoor zijn gemaakt.. Ook zou er naar me gebeld wordn vanwege het probleem
maar daar is natuurlijk ook niets van waar gekomen.
Dit keer hoop ik
wel een keeer wat van jullie te horen want ik wil gewoon gebruik kunnen maken van deze service.
Reputatie 2
@Jumpstra
Heeft wellicht iemand anders in jouw gezin dit banknummer al in gebruik voor Mobiel Opwaarderen. Je kunt namelijk het rekeningnummer maar 1 maal gebruiken bij een aanmelding voor Mobiel Opwaarderen.

Mocht het zo zijn dat je niet meer weet bij welke aansluiting je dit banknummer hebt verwerkt, dan verzoek ik je het banknummer in een priv
Ik heb in de nacht online beltegoed opgewaardeerd en nog steeds niets ontvangen?
wanneer krijg ik deze binnen?

Het begint egt vervelend te worden??
Reputatie 6
@MrOsman

Online opwaarderingen kunnen tot 24 uur duren voordat deze verwerkt zijn in het systeem en je er gebruik van kunt maken.
Ik heb wel een smsje ontvangen dat opwaardiering gelukt is maar mijn mobiel geeft nog steeds 3 cent aan hoe kan dat dan?
Reputatie 6
@MrOsman

Inmiddels is het tegoed bijgeboekt, het kan echter 24 uur duren voor dit zichtbaar word op je mobiel. Wanneer je belt met 1244 kun je het opgewaardeerde tegoed horen.
Bedankt heb het al binnen!!
Reputatie 2
Ja ik heb ook net opgewaardeerd en ik heb ook nog steeds niks ontvangen. Het begint inderdaard heel vervelend te worden. Wel geld weg, geen beltegoed...
Reputatie 2
Ik heb vanmorgen opgewaardeerd. Kreeg wel een smsje dat mijn saldo zoveel was, dus met beltegoed erbij, maar als ik het opvraag bij 1244 dan is het saldo nog steeds 0, dus kan niet bellen.

Hoe kan dit?
Reputatie 2
Vanmorgen opgewaardeerd via internet. Kreeg een smsje van T-mobile dat het saldo 10.08 was, maar als ik dan 1244 bel dan is het saldo nog steeds 0,08 cent..Ik kan dus nog steeds niet bellen/smsen...Hoe kan dit?
Reputatie 6
als jij van t mobile een sms krijg dan kan je nu toch gewoon bellen(behalve als er een storing was)
Reputatie 6
@Ullie en mrdewaal
Inmiddels is het beltegoed opgewaardeerd. Na betaling kan het even duren voordat het erbij staat.
Reputatie 2
heb gisteren 10 euro beltegoed gekocht online maar heb tot nu nog steeds niet de 10 extra die je gratis extra krijg gehad ontvangen
Reputatie 2
@Faithfull
Het telefoonnummer dat je hebt verwerkt hoort bij een abonnement. Aangezien je alleen voor een PrePaid van T-Mobile kunt opwaarderen verzoek ik je in een priv
Reputatie 2
dank u wel heel snel en goed het probleem opgelost.
Reputatie 2
@faithfull
Graag gedaan.
Reputatie 2
Ik heb vorige week Zaterdag mijn nieuwe mobiel gekregen en me meteen aangemeld omdat ik dan nog 10
Reputatie 5
@Veronive
Ik zie dat je gisteren ook met de Prepaid klantenservice en dat mijn collega het al in orde heeft gemaakt voor je.
Reputatie 7
@Sab7
Excuses voor de late reactie op dit forum.
Je bank kan nagaan waarom je geen gebruik kunt maken van mobiel opwaarderen. Zie ook de toelichting die je in een priv