Beantwoord

Mobiele data (betalen per mb uitzetten)

Sinds ik internet betalen per mb ooit een keer aan heb gezet, heb ik al een paar keer gemerkt dat er een bedrag van mijn beltegoed is afgeschreven (na gebruik van internet) terwijl er ook een internetbundel actief is. Hoe zorg ik ervoor dat de mobiele data altijd via de internetbundel loopt? Of hoe kan ik betalen per mb uitzetten?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 juli 2017, 13:36

Hi KvB,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je niet betaalt voor internet. Alle MB's gaat van je databundel af. Ik zie wel dat je kosten hebt gemaakt aan bellen en sms'en. Op de 18e heb je bijvoorbeeld ook kosten gemaakt aan bellen. Dus geen zorgen het heeft verder niks te maken met je internetgebruik. Is een bel of smsbundel misschien een idee? Op deze pagina vind je meer informatie erover.

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi KvB,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je niet betaalt voor internet. Alle MB's gaat van je databundel af. Ik zie wel dat je kosten hebt gemaakt aan bellen en sms'en. Op de 18e heb je bijvoorbeeld ook kosten gemaakt aan bellen. Dus geen zorgen het heeft verder niks te maken met je internetgebruik. Is een bel of smsbundel misschien een idee? Op deze pagina vind je meer informatie erover.

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Maar het punt van topicstarter is nu juist dat hij WEL geconstateerd heeft dat het beltegoed afnam zodra " mobiele data" werd ingeschakeld.
Ik heb precies hetzelfde probleem, ooit een keer betalen per mb gedaan maar ik weet niet hoe je het uit moet zetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ruwendley,

Je vindt de instructies sowieso in dit topic, waar precies staat uitgelegd hoe je dit kunt aanpassen. Als je het online via My T-Mobile wilt doen, dus op de website, dan kun je het via deze stappen doen:
- 'Inloggen My T-Mobile'
- 'PrePaid Bundels'
- 'Wil je niet mobiel internetten?
Klik dan hier.'

De 'hier' is dan natuurlijk aan te klikken en daar kun je dan regelen dat je geen mobiel internet met bundel of per MB hebt. Je kunt natuurlijk ook gelijk kiezen voor een bundel, maar die keus is aan jou! 🙂

Laat je weten of het is gelukt? Als we je namelijk nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
@David

Ik zie nergens iets staan dat ik het kan uitzetten en ik koop meestal nu een unlimited data dag, maar ondertussen na 00:00 loopt dat andere betalen met mb ook nog dus daardoor wil ik betalen met mb uitzetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ruwendley,

Het staat inderdaad vrij klein onder de bundels! 😉 Ik heb het nu handmatig voor je uitgeschakeld, zodat dit in ieder geval geregeld is!
Hoi,

Ik zou ook graag mijn internet per mp willen uitschakelen. Echter, wanneer ik op 'klik dan hier' druk kan ik nogsteeds internetten (natuurlijk staat mijn wifi dan uit). Na meedere keren proberen is het nog altijd niet gelukt. Ik vroeg me af of er een andere manier is op het uit te schakelen.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kikkerkus,

Dankjewel voor je vraag. Ik heb dit keer de betalen per MB optie handmatig uitgezet. Als het goed is kun je er nu geen gebruik van maken tenzij je zelf de My T-Mobile pagina ververst. Dat staat ook aangegeven bij ''hier" als je hem uitzet. Ik hoor graag of het nu is uitgeschakeld.

Als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten! 🙂
Het is nog steeds niet uitgeschakeld, ookal heb ik geen bundels gaat het nog steeds van mijn tegoed af. Ik dacht dat het al handmatig was uitgeschakeld. @David
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ruwendley,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie dat het wel uitgeschakeld is. Ik ben nu ook je verbruik aan het controleren en ik zie dat er geen tegoed is afgegaan bij dataverbruik. Je hebt wel op 9/3 gebeld en daar is in totaal €1,08 vanaf gegaan. Hij lijkt dus wel goed te gaan!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer