Beantwoord

Mobiele nummer ineens verdwenen

• 4 maart 2021
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

Mijn mobielenummer is ineeneens verdwenen, hoe kan dit.

Vorige week nog mee gebeld.

icon

Beste antwoord door Hajar 9 maart 2021, 11:44

Hi @TonKramer 

Ik had ook al gereageerd op je privébericht. Maar je vraag gaat over een KPN nummer en dus kunnen wij je niet verder helpen. 

Ik hoop dat je wel terecht kan bij KPN. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TonKramer  Welkom, die begrijp ik niet! Leg uit.

Gaat het om een lopend abonnement of om een prepaid? 

Prepaid.

Vorige week nog mee gebeld

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TonKramer,

Zou je kunnen aangeven wat je bedoelt dat je nummer is verdwenen? Deze is namelijk nog gewoon actief op ons netwerk en je bent ook geregistreerd met jouw werkende My T-Mobile account op onze Community, dus dat is allemaal in orde. Als je meer details zou kunnen melden over wat je precies niet meer kunt met jouw telefoonnummer, dan kunnen we daar hopelijk bij verder helpen.

We zien je reactie graag tegemoet, Ton!

Ik heb met T-Mobile gebeld en ze zeggen dat ze het nummer [06 bekend bij Moderators] niet meer bestaat.

Ik snap er niets van, altijd opgeladen met T-Mobile prepaid kaart en er zit ook een T-Mobile SIM-Kaartje in, dus vertel het maar.

Het gaat hier dus om een ander nummer.

Groet Ton.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TonKramer,

Ah, kijk, dat verklaart het inderdaad! 

Ik heb dit nummer getracht op te zoeken, maar zonder succes. Als een nummer bij ons bestaat of heeft bestaan, dan zou deze in onze systemen naar boven moeten komen, maar dit is niet het geval. Zoals je zelf ook aangeeft heeft mijn collega dit ook voor je nagekeken en is tot dezelfde conclusie gekomen.

Is het nummer misschien overgezet van een andere provider of gaat er iets mis met de verschillende PrePaid-nummers die je in beheer hebt? Dit is natuurlijk allemaal gissen, maar voor mij is het op dit moment ook een raadsel. Wat geeft de simkaart weer in beeld wanneer je deze in de telefoon plaatst, welke provider komt er in beeld of gebeurt er helemaal niks? 

Ik ben benieuwd, Ton!

Aantal weken geleden heb ik nog gebeld omdat het nummer geblokkeerd was en toen heeft een collega het gedeblokkeerd en het werkte weer en ik heb er nog mee gebeld en ben ook nog gebeld.

Ik heb het zeker niet over gezet naar een andere provider, dus hoe kan dit?

Na het opstarten geeft de telefoon het volgende aan: Registratie SIM-Kaart mislukt

De telefoon geeft aan: Buiten bereik van netwerk.

Ik geef nog even het kaartnummer: XXXX

Of is de telefoon gekraakt?

Groet Ton

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TonKramer 

Kun je mij in een privébericht ook het simkaartnummer sturen en als je het had geregistreerd ook je naam en volledige adres? Dan kan ik kijken of het nummer terug te vinden is in ons systeem. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TonKramer 

Ik had ook al gereageerd op je privébericht. Maar je vraag gaat over een KPN nummer en dus kunnen wij je niet verder helpen. 

Ik hoop dat je wel terecht kan bij KPN. 

Reageer