Beantwoord

My T-mobile Account aanmaken lukt niet

  • 6 juli 2019
  • 1 reactie
  • 730 Bekeken

Hoi,

Sinds kort heb ik een nieuwe prepaid simkaart. Het lukt mij niet om een My T-Mobile account met dit nummer aan te maken. Want ik kan geen smsjes ontvangen met deze simkaart. Als ik opnieuw probeer een account aan te maken zegt de site dat er al een account bekend is met dit nummer. Gegevens van dit account opvragen via email of sms werkt ook niet.

Ik zou graag hulp hierbij willen aangezien ik mijn simkaart graag wil gebruiken.
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 juli 2019, 10:02

Hoi LaurencePeeters,

Dat ga ik graag even verder voor jou uitzoeken!

Daartoe heb ik wel eerst wat gegevens nodig. Zou je mij jouw naam, adres, geboortedatum en natuurlijk het betreffende telefoonnummer willen doorsturen in een privéberichtje? Dan kan ik ernaar gaan kijken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi LaurencePeeters,

Dat ga ik graag even verder voor jou uitzoeken!

Daartoe heb ik wel eerst wat gegevens nodig. Zou je mij jouw naam, adres, geboortedatum en natuurlijk het betreffende telefoonnummer willen doorsturen in een privéberichtje? Dan kan ik ernaar gaan kijken!

Reageer