Beantwoord

na aanpassen bundel naar mb's uit beltegoed is beltegoed gedaald

• 25 november 2019
  • 2 reacties
  • 420 Bekeken

Bij opwaarderen krijg je soms gratis mb's. Die krijg je dan als een soort bundel voor een bepaalde tijd. Ook kocht ik onlangs een bundel voor 1 dag. Echter als deze echter niet meer geldig zijn omdat de periode is afgelopen, moet je je bundel aanpassen naar 'mb's betalen uit beltegoed'. Hier staat geen bedrag genoemd voor de bundel. Toch gaat er direkt geld af van je beltegoed voor het aanzetten van deze bundel, zonder dat ik de dataverbinding heb aangezet. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Hajar 26 november 2019, 09:30

Hi Gemmoors,

Bij het kiezen voor Betalen per MB wordt er altijd  alvast 1 euro gereserveerd voor internetverbruik. Dit wordt altijd gedaan bij PrePaid. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven en je kan er straks ook gewoon gebruik van maken, maar in je verbruiksstatus zie je het wel terug. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Gemmoors,

Bij het kiezen voor Betalen per MB wordt er altijd  alvast 1 euro gereserveerd voor internetverbruik. Dit wordt altijd gedaan bij PrePaid. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven en je kan er straks ook gewoon gebruik van maken, maar in je verbruiksstatus zie je het wel terug. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Dankjewel voor je antwoord. Ik zou het wel fijn vinden als je dit vooraf kunt lezen bij het aanpassen van de bundel.

Reageer