Beantwoord

Niet alle internet bundels (prepaid) beschikbaar

• 30 september 2018
  • 1 reactie
  • 948 Bekeken

Ik heb vaak de prepaid internet bundel L gekozen. Nu wel bundel M.
Wil graag weer L kiezen, maar dat is niet meer beschikbaar. Net zoals bundel S. Waroom niet? Heb genoeg beltegoed beschikbaar.
Ook is het niet mogelijk via sms bundels te kopen. Wat is er nou mis mee. Kunnen jullie misschien of ik foute instellingen heb of is er iets geblokkeerd. Geen idee. Heb voor vandaag maar een onbeperkt dag bundel gekozen.
Oh ja...ik heb er ook per ongeluk mijn internet bundel M stopgezet. Maar daar staan nog 140mbs op? Hoe kan ik dit weer activeren? Per sms komt steeds een foutmelding.
Groetjes Isa
icon

Beste antwoord door Vlaamsegaai 18 oktober 2018, 00:34

Beste xaja96
Als je inlogt op my T-Mobile kan je via prepaid gewoon mb's kopen van je tegoed en ook in bundels wat het voordeligste is. Je hebt S=300 Mb voor 4,95, M=1250Mb voor 9,95 en L=2000 Mb voor 14,95. Alle bundels zijn 1 maand geldig in Nl en de EU + IJsland + Noorwegen. Maar die onbeperkt is maar 1 dag geldig (bestaat ook nog = 2,95) maar eigenlijk erg onvoordelig.
Heb je nog geen my T-Mobile dan kan je dat aanmaken.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste xaja96
Als je inlogt op my T-Mobile kan je via prepaid gewoon mb's kopen van je tegoed en ook in bundels wat het voordeligste is. Je hebt S=300 Mb voor 4,95, M=1250Mb voor 9,95 en L=2000 Mb voor 14,95. Alle bundels zijn 1 maand geldig in Nl en de EU + IJsland + Noorwegen. Maar die onbeperkt is maar 1 dag geldig (bestaat ook nog = 2,95) maar eigenlijk erg onvoordelig.
Heb je nog geen my T-Mobile dan kan je dat aanmaken.

Reageer