Beantwoord

Niet kunnen bellen met PrePaid


  • Doet lekker mee
  • 7 reacties

Ik kan sinds gisteren niet bellen. Op webcare bij Twitter werd gezegd dat prepaid gebruikers zoals ik een storing hadden en niet konden bellen of smsen. Maar we zijn inmiddels een dag verder en ik kan nog steeds niet bellen. Ik moet mijn ouders die op leeftijd zijn kunnen bereiken. 

Weet iemand hoe of wat want ik kom niet verder en ben erg ongerust aan het worden.

icon

Beste antwoord door Hajar 13 mei 2020, 11:15

Hi allemaal,

Dit probleem is bekend bij ons en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en zodat jullie weer kunnen bellen! Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Trin 

Ik ben bang dat je nog even geduld moet hebben, kan je niet bellen vanaf een andere simkaart?

Nee helaas. Die heb ik niet.

Reputatie 2
Badge

Ik kan sinds gisteren niet bellen. Op webcare bij Twitter werd gezegd dat prepaid gebruikers zoals ik een storing hadden en niet konden bellen of smsen. Maar we zijn inmiddels een dag verder en ik kan nog steeds niet bellen. Ik moet mijn ouders die op leeftijd zijn kunnen bereiken. 

Weet iemand hoe of wat want ik kom niet verder en ben erg ongerust aan het worden.


Als ik jou was zou ik SKYPE downloaden en gebruiken.

Met die software kan je naar elke mobiele nummer/vaste nummer bellen en nog goedkoop ook nog.

Je moet er dus wel ook een beltegoed kaartje voor kopen, maar het werkt prima en het bellen is nog lekker goedkoop ook nog.

Hier op de site van de consumenten bond staat precies uitgelegd hoe het werkt: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/hoe-werkt-skype#no2

Als je hiermee verder hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel.

Dat is allemaal leuk en aardig en dank je wel voor de tip maar ik wil gewoon met mijn nummer kunnen bellen. 

Weet je niet hoe lang dit nog gaat duren? Dit heb ik namelijk nog nooit meegemaakt.

Reputatie 2
Badge

Dat is allemaal leuk en aardig en dank je wel voor de tip maar ik wil gewoon met mijn nummer kunnen bellen. 

Weet je niet hoe lang dit nog gaat duren? Dit heb ik namelijk nog nooit meegemaakt.


Begrijp ik, heb je ook helemaal gelijk in hoor. Weet zelf ook niet hoelang het gaat duren, je zal echt even moeten wachten op een moderator.

Maar het is inderdaad wel belachelijk dat het al zolang duurt, zeker in deze tijd.

Ja precies. Ik weet dat iedereen druk bezig is en dat waardeer ik ook ten zeerste maar dit is vreselijk. Ik hoop zo dat het gauw is opgelost. Het is niet zo dat ik gauw naar mijn ouders kan. Zij hebben geen internet dus telefoneren is het enige wat ik kan en moet doen. Ik vind het eng worden...Misschien is het voor sommig overdreven maar dit kan leven of dood betekenen als ik niet kan bellen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Dit probleem is bekend bij ons en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en zodat jullie weer kunnen bellen! Excuses voor het ongemak.

Waarom wordt hier niet beter over gecommuniceerd? Iedereen met dit probleem zoekt zich rot naar de oorzaak. Ik ook dus.

T-mobile; slechte communicatie richting je klanten!

Nergens op jullie site te vinden dat er een storing is. Op de T-mobile landkaart van NL lijkt alles koek en ei te zijn. Alleen door te bellen naar T-mobile komt aan het licht dat er een storing is (geweest?). Is de storing verholpen?

Klachtenformulier op jullie site kan ik niet vinden.

Graag wil ik langs deze weg de wettelijke compensatie opeisen van 1 euro per 12 uur storing.

De storing begon op dinsdag en vandaag is het donderdag.

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Als het goed is moet de storing nu verholpen zijn. Zouden jullie je toestel opnieuw kunnen starten en laten weten of het nu wel lukt om te bellen? Ik hoor graag van jullie. 

Ik heb het toestel uitgezet, simkaart even 10 min eruit gehaald, daarna opstarten maar nee hoor. Bij mij werkt het dus niet.

Begin hopeloos te worden. 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Trin 

Zo te zien zijn een aantal collega’s druk voor je bezig! :smile: Momenteel wordt er op de achtergrond onderzoek gedaan naar het probleem, zodra hier een oplossing voor is gevonden zal onze netwerk specialist persoonlijk contact opnemen met jou. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Reageer