Beantwoord

Niet mogelijk om te bellen en te internetten

• 31 mei 2018
  • 5 reacties
  • 298 Bekeken

Hallo,
Het is voor mij sinds enkele weken niet meer mogelijk om te bellen naar mensen die een andere provider hebben en om mobiel te internetten. Uitgaande gesprekken worden binnen een paar seconden af gebroken en ik krijg geen internet verbinding. Ik heb prepaid maar had hier eerst geen problemen mee. Ik heb mijn internetinstellingen al gecontroleerd maar deze lijken correct te zijn. Voor zover ik kan vinden heb ik ook geen uitgaande oproepen geblokkeerd.
Bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door David 1 juni 2018, 11:02

Hoi J0ll3y,

Kun je op dit moment dan alleen de mensen bellen die in jouw groep van T-Mobile zitten? Krijg je wel een melding wanneer het gesprek wordt verbroken of gebeurt dit zonder "waarschuwing"?

Heb je internet wel ingesteld op jouw toestel? Dat kun je met deze instructies doen. Misschien was dit nog niet helemaal correct ingesteld en heb je daardoor geen internet.

Ik ben sowieso ook benieuwd welke telefoon je hebt en of de instellingen daar ook goed staan ingesteld? Je kunt ook de stappen uit dit topic nog even proberen, wellicht zit daar de gouden tip tussen! Tot slot is het handig om een kruistest uit te voeren, dus jouw simkaart in een andere telefoon en andersom. Dan weet je of het misschien aan de sim ligt!

We zien jouw reactie graag tegemoet en gaan dan verder zoeken naar de oplossing!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi J0ll3y,

Kun je op dit moment dan alleen de mensen bellen die in jouw groep van T-Mobile zitten? Krijg je wel een melding wanneer het gesprek wordt verbroken of gebeurt dit zonder "waarschuwing"?

Heb je internet wel ingesteld op jouw toestel? Dat kun je met deze instructies doen. Misschien was dit nog niet helemaal correct ingesteld en heb je daardoor geen internet.

Ik ben sowieso ook benieuwd welke telefoon je hebt en of de instellingen daar ook goed staan ingesteld? Je kunt ook de stappen uit dit topic nog even proberen, wellicht zit daar de gouden tip tussen! Tot slot is het handig om een kruistest uit te voeren, dus jouw simkaart in een andere telefoon en andersom. Dan weet je of het misschien aan de sim ligt!

We zien jouw reactie graag tegemoet en gaan dan verder zoeken naar de oplossing!
Bedankt voor je antwoord! Ik kan inderdaad alleen nog maar bellen met mensen die in mijn T-mobile samen groep zitten. Ik krijg niet echt een waarschuwing maar binnen een seconde verschijnt er 'gesprek beëindigd'.

Ik heb eerder zonder problemen kunnen internettten. Nu is er helemaal geen verbinding en kom ik dus ook niet op de internetpagina waar ik kan kiezen tussen betalen per mb of een internetbundel.

Ik heb een Fairphone 2 en deze gisteren ook al teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar dit heeft niet geholpen. Ik heb mijn simkaart net in een oude telefoon getest en ook daarmee kan ik niet bellen, het gesprek wordt meteen beëindigd. Ik kan verder wel smsjes ontvangen en versturen en ook wel gebeld worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi J0lly,

Het lijkt erop dat de het probleem bij je simkaart ligt. Je kan heel eenvoudig een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile> simkart & toestel> bestellen. Je hebt binnen 3 werkdagen een nieuwe simkaart thuis die je op deze pagina kan activeren.

Laat je even weten of het is opgelost met een nieuwe simkaart?
Ik heb voor zover ik weet niets gedaan maar ik kan sinds vandaag weer bellen en internetten! Ik krijg wel de melding: Tmobile NL: Call Forward Conditional is enabled?
Reputatie 7
Badge +20
Hi J0lly,

Dat is heel goed nieuws! Ben blij dat het weer lukt om te bellenen te internetten.

Reageer