Beantwoord

Niet ontvangen bundel

  • 20 maart 2021
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Ik heb 19/03/2021 een dag bundel gekocht, deze werkte de eerste 10minuten kreeg ook een mail dat die geactiveerd is, na 10minuten deed deze het niet meer en in my tmobile staat die ook niet geactiveerd.

icon

Beste antwoord door Hajar 22 maart 2021, 12:12

Hi @Het Oosten 

Ik heb tegoed toegevoegd en je kan nu zelf een bundel kopen met het tegoed dat je hebt gekregen. Laat je even weten of het nu wel goed gaat?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Het Oosten 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je ook een screenshot delen van je aankoopbewijs? Dan zorg ik ervoor dat je alsnog je bundel krijgt. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Het Oosten 

Ik heb tegoed toegevoegd en je kan nu zelf een bundel kopen met het tegoed dat je hebt gekregen. Laat je even weten of het nu wel goed gaat?

Het is gelukt, bedankt voor je hulp 👍🏽

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer