Sticky

[NIEUW] Unlimited dagbundels voor internet met PrePaid!

• 9 augustus 2017
  • 42 reacties
  • 7774 Bekeken

Reputatie 4
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1392 reacties
Hoi allemaal!

Wij komen met een super leuke tijdelijke actie voor onze trouwe PrePaid gebruikers. Het is nu mogelijk om een dagbundel aan te schaffen waarmee je onbeperkt kunt internetten in Nederland, namelijk de: Unlimited data vandaag NL bundel. Hoe handig is dat! Ideaal als je een dagje veel internet nodig hebt, maar geen behoefte hebt aan een normale internetbundel. Zo kan je jouw databehoefte perfect aanpassen aan jouw datagedrag voor een dag! 😃

De Unlimited Data Vandaag NL bundel
• Het kost maar € 2,95!
• Het gaat direct in wanneer je de bundel koopt
• Het is geldig tot 23:59 op de dag van aankoop
• Extra voordeel: in de EU krijgt je 650 MB op de dag van aankoop van de Unlimited data vandaag NL bundel.

Handig om te weten over de Unlimited Data Vandaag NL bundel
• De dagbundel kan altijd aangeschaft worden. Ook als er al een andere internetbundel of unitbundel actief is.
• Dataverbruik gaat eerst uit de Unlimited dagbundel, daarna pas uit je promobundels en/of andere actieve bundels.
• Als de bundel verlopen is en je hebt geen andere internetbundels, dan wordt je doorgestuurd naar de landingspagina om opnieuw een keuze te maken.
• Als de bundel verlopen is en je hebt wel een andere internetbundel, dan gaat het verbruik na 23:59 op de dag van activatie verlopen uit de andere internetbundel.

Wil je de Unlimited vandaag bundel direct aanschaffen? Klik dan meteen hier.

Het gaat om een pilot waarin we kijken of er interesse is in een Unlimited vandaag bundel. De bundel is dus voorlopig beschikbaar. We horen dus graag jullie feedback! 😃

42 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Handig voor Prepaid klanten deze bundel. Zou handig zijn als dat ook bij een abonnement kan. Soms heb je geluk als je naar een evenement gaat door de bundels op Facebook. Soms heb je het echt nodig maar zijn er geen codes.

Kunnen jullie het ook testen bij abonnementen?

- Snotaapje;)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Snotaapje,

Thanks voor de feedback! Op dit moment is dit niet de verwachting, omdat we natuurlijk al Go Unlimited aanbieden. Bij PrePaid is deze optie er niet, dus vandaar deze test. :)

Je kunt trouwens via T-Mobile Extra wel sparen voor extra databundels, misschien kun je daar al mee uit de voeten?
Dit lijkt me geweldig, heb maar 2 of 3 dagen per maand internet nederland nodig!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Anne-elziena,

Dan komt deze bundel goed van pas, dus doe er je voordeel mee! 😃
Reputatie 6
Badge +11
Dit kwam even heel erg van pas afgelopen zondag: 3 euro i.p.v. door de regen in het veld ter plekke knutselen/wachten (of eerst creatie van point-to-point WiFi link met richtantenne etc). Een OS update en daarna backup en diverse aanpassingen en testen pasten niet binnen 2GB L bundel die ik had. Door de maanden heen gebruikt het systeem vrij weinig data (als er niks fout gaat). Heb de aanvraag dus over een 2GB nog niet afgelopen bundel heen gedaan, via een andere computer op de My T-Mobile account van de SIMkaart.

Heb net de SMSjes ook even uitgelezen en zag er logisch uit.
Reputatie 4
Hi Tmoesel,

Dat is super om te horen!

Precies om die reden hebben wij de Unlimited Vandaag NL bundel ook in het leven geroepen! Perfect voor een dagje uitbundig datagebruik. 😃
Ik heb het via de sms gestuurd voor onbeperkt internet maar ik heb geen sms terug gekregen en er is ook nog geen geld af gegaan
Reputatie 6
Badge +11
@Harmlanners
Dan is er ergens gewoon een fout of door traagheid van interne verbindingen o.i.d. is het niet successvol. Misschien had je nog geen bundel actief of geen betalen per MB actief. Daarin zou een oorzaak van de fout in het process by T-Mobile kunnen zitten. Dat is een fout, want het staat niet in de beschrijving dat dat een voorwaarde is. Maar misschien geeft dit een hint om het wel werkend te krijgen, dus even betalen per MB aanzetten (neemt dan wel gelijk 1 euro) en dan de unlimited voor een dag SMS sturen.

Iemand anders had een ander probleem, n.l. wel geld afgeschreven, maar geen bundel gekregen. Ik denk dat sommige SMS acties onbetrouwbaar zijn bij T-Mobile, heb ook wel eens gezien dat een SMS veel te laat aan kwam. Als ik daarop had moeten vertrouwen, zou het tot problemen geleid hebben. Daarom doe ik vrijwel niets per SMS, maar via de account van de SIMkaart op My T-Mobile op een andere computer. Via smartphone WiFi zou ok kunnen denk ik.
Ik probeer deze bundel aanteschaffen. Via mytmobile. Krijg geen bevestigend smsje.word niet van prepaidtegoed afgeschreven. Met ideal geprobeerd. Wel betaald maar ook geen smsje. Lekker waardeloos!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harmlanners & Edzas,

We zijn ervan op de hoogte dat er iets niet helemaal lekker loopt met het aanschaffen van de internetbundel bij PrePaid. De bundel wordt dan wel afgeschreven, maar nog niet toegekend. Op het moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing! We hebben dit algemene topic waar we updates zullen plaatsen, omtrent de voortgang van het oplossen. Als je hier ook last van hebt, laat daar dan even een reactie achter. Als je dan direct een betaalbewijs mee kunt sturen als screenshot, dan kunnen we gelijk aan de slag! Zorg er dan wel voor dat je privégegevens onleesbaar maakt!

Excuses voor dit ongemak en we hopen dat het zeer spoedig opgelost is! Om het forum overzichtelijk te houden verwijs ik jullie naar ons algemene topic voor meer en actuele informatie. Je kunt daar ook een reactie achterlaten.
Ik ben de komende 2 maanden in Spanje.
Heb ik er hier ook iets aan?
Reputatie 6
Badge +11
zie 4de punt in specificatie: "...in de EU krijgt je 650 MB op de dag van aankoop..."
Ja ik zie het. Bedankt.
Is 650 MB veel voor een dag?
Reputatie 7
Badge +20
H Jobo,

Ik weet niet hoeveel data jij gemiddeld verbruikt op één dag, maar met 650MB kun je best veel! 🙂
Oke bedankt
If I use this bundle on my iphone - will I be able to share this unlimited t-mobile internet (tether) with my laptop and other devices?
If yes - are there any limits?
like if I use more than 2Gb per day then my speed drops from normal 4g to something like 512Kbps?
many carriers have such or similar restrictions which they don't put in ads for those nice unlimited or "unlimited" plans. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hi Quirki,

You don't have to worry about this! Of course there is a limit, since we have to be able to measure data use. I don't know the exact amount of data you get, but it's a lot and we didn't receive any complaints about reaching the limit. Please keep in mind the bundle can be used only on the same day. If you activate it at 6 pm, you can use it untill midnight.

If you have any further questions, please feel free to post them here!
Hi Quirki,

If you have any further questions, please feel free to post them here!

• If the bundle has expired and you do not have any other internet bundles, you will be redirected to the landing page to make a choice again.

yes, thanks, currently I gave my sim card to a friend and he's using it for a second day.
and I'm activating every new day bundle at night manually from web browser and my account.

when this bundle ends at midnight will he be able to reactivate new bundle from his phone(with t-mobile sim active connection) being redirected to a t-mobile page without being required to log in?
or he will have to log in first to "my t-mobile" and then confirm new day bundle?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Quirki,

Your friend can activate a bundle on the web browser if he can't log into your My T-Mobile account. On this page you can find several options to purchase PrePaid bundles.

If you have other questions, please let me know 🙂
Hello
is there any way to permanently switch this data daily on? without having to send sms to 4000 every day?
So it would deduct 3 euro daily whenever any data was used?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ewcorek,

Good to know it's working so well for you! 🙂

Unfortunately, with PrePaid, there is no option to keep this switched on. I also would not recommend it, since there are better options for daily usage, for lower costs. For example, you can get a Go Unlimited Tablet for €35,- per month (and with T-Mobile Samen you can get an additional discount). This way you'll get unlimited data, you don't have to worry about switching on a bundle every day and your costs are way lower! The choice is up to you of course! 🙂

If you have any further questions, feel free to ask!
Hello
my plan is prepaid voordell 50%,
I have question , if I have internet dag activated I can use datat until midnight, what will happen after midnight if I dont reactivate this bundle , but still wil be connected to internet and consume data, will it start charge me normal rate per/MB or will it redirect me to web page to choose bundel?
Is there any way to choose as default the second solution? Or in other words, can I deactivate using data pro rata per MB, only only use it with bundles?
Reputatie 7
Badge +19
Hi Ewcorek1,

Ask as many questions as you need! We're here to help! :D

There are three options for PrePaid internet: choosing a bundle, paying per MB or not activating internet at all. You can select one of these options via My T-Mobile > PrePaid bundels. In you're case you can choose the third option (no internet at all) and only activate a bundle when you need it.

If you are really using an Unlimited data bundle every day, I would still highly recommend to take David's advise into consideration! Otherwise I hope my advise works for you! 😉
Many thanks , this is what I need,
Reputatie 1
Deze Prepaid Unlimited dagbundels zijn best leuk hoor, gebruik het ook zo nu en dan.

Maar is het niet een idee om wat langere prepaid unlimited dag bundels te kunnen kopen.

Bijvoorbeeld een weekend onbeperkt internetbundel of een week....

Ik weet dat jullie unlimited abbonementen hebben maar daar heb ik geen interesse in.

Of misschien wat ook een idee is, een onbeperkte prepaid internet bundel op lage snelheid.
KPN heeft dat bv met Prepaid ook.....

Reageer