Sticky

[Nieuw!] Unlimited Weekend bundel voor PrePaid

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14235 reacties

NIEUW! Nu ook in het weekend extra voordelig Unlimited Online met PrePaid!

Kies de Unlimited bundel die het beste bij jou past. Met de Unlimited Data Vandaag bundel heb je een dag lang onbeperkt internet en kan je zo veel downloaden, streamen en liken als je wilt! Wil je gedurende het weekend helemaal losgaan? Kies dan voor de Unlimited Data Weekend bundel.

Overzicht van de Unlimited bundels:

De Unlimited Data Vandaag bundel:
· De bundel kost €2,95.
· De bundel gaat direct in wanneer je de bundel koopt.
· De bundel is geldig tot 23:59 op de dag van aankoop.
· Je ontvangt 650 Mb voor in de EU.

De Unlimited Weekend bundel:
· De weekendbundel kost €5,-.
· Geldig tussen vrijdag 17:00 uur en zondag 23:59 uur.
· Je ontvangt 1,85 GB voor in de EU.

Handig om te weten over de Unlimited bundel:
· De Unlimited bundels kunnen met alle andere bundels gecombineerd worden.
· Dataverbruik gaat eerst uit de Unlimited bundel, daarna pas uit je promobundels en/of andere actieve bundels.
· Als de bundel verlopen is en je hebt geen andere internetbundels, dan word je doorgestuurd naar de landingspagina om opnieuw een keuze te maken.
· Als de bundel verlopen is en je hebt wel een andere internetbundel, dan gaat het verbruik na 23:59 op de dag van activatie (of op zondag) uit de andere internetbundel.
· De Unlimited Data Weekend bundel kan je op elk gewenst moment activeren. Heb je hem vóór vrijdag 17:00 uur gekocht? Dan start hij automatisch als het weekend begint: om 17:00 uur. (Uiteraard is het ook mogelijk om de bundel na 17:00uur te activeren) Je bent Unlimited Online tot zondag 23:59 uur.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @AHJ.SCHOOFS,

Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je gecontroleerd en ik zie voor 14:00 uur niets terug, maar om 15:30 is de weekendbundel wél geactiveerd. Hier heb je ook een bericht van ontvangen en ik zie dat er ook wat MB's voor in de EU van zijn verbruikt. Nog niet veel, maar de bundel staat al wel ingeschakeld, dus dat is goed gegaan! Je hebt deze toch niet per ongeluk 2 keer moeten betalen? Als dat toch is gebeurd, stuur dan even een screenshot van de betaling (zonder persoonsgegevens) mee in een reactie.

Het is overigens wel opmerkelijk, want de tekst uit de SMS en houdbaarheid van de bundel komen niet overeen. Dit ga ik ook even doorzetten naar de afdeling die over deze bundel gaat.

We horen graag van je of het nu in ieder geval werkt, AHJ!
Goed bezig T-Mobile! Dit is echt een super handig optie en voor af en toe gebruik, ook best een leuk prijsje :)

1 tip T-Mobile. Verhoog de snelheid van de altijd online bundel.

Of wat misschien beter is, bied een 2e snellere altijd online bundel. bv 384kps onbeperkt voor 12.50 per maand.

Dat is dan net genoeg om lekker muziek mee te kunnen luisteren, maar echt zware dingen als video en downloaden is dan niet echt geschikt.

Ik denk dat zo een bundel goed in de smaak zou vallen bij bepaalde personen 🙂
Ik heb deze bundle aangeschaft maar het werkt niet. Hoe zit dit nou? Geen sms ontvangen. En ook niet bij de andere bundle toegevoegt
Het is op het moment tot vandaag 23:58 actief. Voor de rest was het gisteren na een tijdje geactiveerd toen ik in belgië was.

Reageer