Hallo,
Ik huidige toestel is een GSM met een mini-simkaart. Binnenkort ga ik overstappen naar smartphone waar alleeen nao-simkaart in kan. Ik heb een prepaid simkaart.
Mijn vragen zijn:
1. Als ik de nieuwe prepaid simkaart via My T-Mobile bestel; kan ik dat aangeven dat de nieuwe nao-simkaart bedoeld is ter vervanging van van de oude mini-simkaart? Zodat ik mijn huidige nummer kan blijven gebruiken.
2. Als bij de bestelling niet kan aan geven dat ik nummerbehoud wil, moet ik dan apart online aanvragen voor nummerbehoud?
3. Na ontvagst van de nieuwe sinkaart; dient deze nieuwe simkaart eerst geactiveerd te worden bij My T-Mobile?
4. Als het goed gaat wordt de overgebleven beltegoed naar de nieuwe simkaart overgezet? Ik wil prepaid blijven gebuiken.
5. Wat is de duur van het heleproces van bestelling tot de nieuwe simkaart werkt?
HanS
Beste antwoord door Seccie
Hoi Hans /
Welkom bij de T-Mobile community.
- Jazeker dat kan je aangeven tijdens het bestellen. Zie ook dit topic.
- Je kunt hier informatie over nummerbehoud vinden en het hier aanvragen
- Dat klopt zie de FAQ
- Dat lijkt me geen enkel probleem.
- Dat ligt eraan hoe snel de postbode is, of je kunt natuurlijk altijd langs een T-Mobile verkooppunt gaan om meteen de simkaart mee te nemen.
Ik hoop dat ik je vragen zo voldoende beantwoord en wens je nog een prettige avond.