Beantwoord

Nieuwe nano-simkaart bestellen ter vervanging voor oude mini-simkaart voor prepaid.

• 28 februari 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik huidige toestel is een GSM met een mini-simkaart. Binnenkort ga ik overstappen naar smartphone waar alleeen nao-simkaart in kan. Ik heb een prepaid simkaart.
Mijn vragen zijn:
1. Als ik de nieuwe prepaid simkaart via My T-Mobile bestel; kan ik dat aangeven dat de nieuwe nao-simkaart bedoeld is ter vervanging van van de oude mini-simkaart? Zodat ik mijn huidige nummer kan blijven gebruiken. 
2. Als bij de bestelling niet kan aan geven dat ik nummerbehoud wil, moet ik dan apart online aanvragen voor nummerbehoud? 
3. Na ontvagst van de nieuwe sinkaart; dient deze nieuwe simkaart eerst geactiveerd te worden bij My T-Mobile?
4. Als het goed gaat wordt de overgebleven beltegoed naar de nieuwe simkaart overgezet? Ik wil prepaid blijven gebuiken.
5. Wat is de duur van het heleproces van bestelling tot de nieuwe simkaart  werkt?

HanS

icon

Beste antwoord door Seccie 28 februari 2021, 21:38

Hoi Hans / @hklee39 

Welkom bij de T-Mobile community. 

1. Jazeker dat kan je aangeven tijdens het bestellen. Zie ook dit topic
  2. Je kunt hier informatie over nummerbehoud vinden en het hier aanvragen
  3. Dat klopt zie de FAQ 
  4. Dat lijkt me geen enkel probleem. 
  5. Dat ligt eraan hoe snel de postbode is, of je kunt natuurlijk altijd langs een T-Mobile verkooppunt gaan om meteen de simkaart mee te nemen. 

Ik hoop dat ik je vragen zo voldoende beantwoord en wens je nog een prettige avond. :smile:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi Hans / @hklee39 

Welkom bij de T-Mobile community. 

1. Jazeker dat kan je aangeven tijdens het bestellen. Zie ook dit topic
  2. Je kunt hier informatie over nummerbehoud vinden en het hier aanvragen
  3. Dat klopt zie de FAQ 
  4. Dat lijkt me geen enkel probleem. 
  5. Dat ligt eraan hoe snel de postbode is, of je kunt natuurlijk altijd langs een T-Mobile verkooppunt gaan om meteen de simkaart mee te nemen. 

Ik hoop dat ik je vragen zo voldoende beantwoord en wens je nog een prettige avond. :smile:

Hallo Seccie,

Bedankt voor je antwoorden. Ik heb net de vervangende simkaart besteld via My T-Mobile.

Bij de bestelling hoef/kan ik niet aangeven voor de nummerbehoud. Ik neem aan dat pas moet gaan doen nadat de simkaart geleverd is. Ik wacht het af.

Groetjes,

HanS

Reageer