Beantwoord

Nieuwe prepaid simkaart toestel vindt simkaart niet

• 14 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb vanmiddag naast mijn abonnement die ik al had, een prepaid simkaart aangeschaft. Deze heb ik in mijn oude Iphone 6 gestopt maar nu zegt mijn toestel dat er geen simkaart in het toestel zit. Naar mijn idee zit de nieuwe simkaart goed. Moet er iets geactiveerd worden of is de nieuwe simkaart kapot ?
icon

Beste antwoord door BartRotterdam 15 oktober 2017, 12:13

Het is opgelost nieuwe simkaart was defect. Ik heb een nieuwe gekregen die wel werkt 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +13
Beste Bart en wat gebeurt er als je de simkaart in je toestel stopt wat je dagelijks gebruikt?
Heb je de simkaart wel geactiveerd?
Reputatie 1
Hallo Rosan ik heb het nog niet in een ander toestel geprobeerd omdat dit vandaag even niet kan. Ik heb de simkaart niet geactiveerd. Ik wilde wel een aparte MY T-Mobile aanmaken maar dan komt er een verificatie sms naar het nieuwe nummer wat het nog niet doet. Ik had tot vorige week een ander prepaidnummer van T-Mobile in dat toestel wat gewoon werkte. Moet ik een nieuwe kaart wel activeren en zo ja hoe moet ik dat doen ? Alvast bedankt
Badge +13
Ik ben niet zo heel bekend met pre paid vandaar dat ik vroeg om een kruis test dan kan je uitsluiten of het niet aan de iphone ligt.
Maar volgens mij als je dus deze link gebruikt moet dat wel kunnen want eerst een mail met activatie link en dan een sms.
Gaat het mis kan er altijd een moderator mee kijken of zal je toch moeten kijken of je aan een ander wel werkend toestel kan komen?
https://www.t-mobile.nl/welcome

Edit ik begreep net dat de sim kaart in principe dus al moet werken dus het lijkt er dan op dat de iphone niet goed werkt?
Reputatie 1
Hoi het is helaas niet gelukt. Ik heb ook via Twitter contact gezocht dus wacht het even af. Bedankt in ieder geval voor het meedenken !
Badge +13
En ik kwam dit nog tegen over geen sim.
Reputatie 1
Helaas, maar toch bedankt! Ik ga morgen wel even terug naar de T-Mobile shop 🙂
Reputatie 1
Het is opgelost nieuwe simkaart was defect. Ik heb een nieuwe gekregen die wel werkt 🙂
Badge +13
Super dat het nu werkt!

Reageer