Beantwoord

nieuwe prepaidkaart lijkt geblokkeerd

• 30 juni 2019
  • 2 reacties
  • 781 Bekeken

Haĺlo,
Ik heb een gratis prepaid kaart gekregen van jullie. Ik zou hem graag willen registreren, maar blijkbaar bestaat er al een account met het nummer. Als ik met mijn andere toestel met abonnement er naartoe bel, krijg ik te horen dat die geblokkeerd is. Hebben jullie hier een oplossing voor om de prepaid kaart werkend te krijgen en dat ik die toch kan registreren?

Groet,
Stephanie
icon

Beste antwoord door David 1 juli 2019, 12:29

Hoi @kervel85,

Dat is wel apart inderdaad! Dit wil ik natuurlijk graag tot op de bodem voor je uitzoeken!

De simkaart is dus nieuw, begrijp ik? Zou je mij via een privébericht het telefoon- en simkaartnummer kunnen toesturen? Dan kan ik voor je kijken wat er precies aan de hand is en hoe ik dit zo snel mogelijk voor je kan rechtzetten! Ik kom hier dan zo snel mogelijk bij je op terug!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @kervel85,

Dat is wel apart inderdaad! Dit wil ik natuurlijk graag tot op de bodem voor je uitzoeken!

De simkaart is dus nieuw, begrijp ik? Zou je mij via een privébericht het telefoon- en simkaartnummer kunnen toesturen? Dan kan ik voor je kijken wat er precies aan de hand is en hoe ik dit zo snel mogelijk voor je kan rechtzetten! Ik kom hier dan zo snel mogelijk bij je op terug!
Hoi David,
Ik heb je een privé bericht gestuurd met de gegevens waar je om vroeg.

Reageer