Nieuwe sim voor prepaid (geen abonnement !!)

• 26 januari 2019
  • 17 reacties
  • 568 Bekeken

Kan iemand me vertellen hoe ik aan een nieuwe sim kom als mijn huidige telefoon aan vervanging toe is en ik vanwege een nieuwe phone een nieuwe (nano) sim nodig heb?

Ik vind het bijzonder dat ik bij deze provider €5 moet betalen voor iets dat gratis bij de toonbank van de super ligt. Ik was 10 jaar loyale klant (inderdaad met een beperkte omzet), maar de winkelservice (2* onverrichte zaken naar huis, regel het zelf maar in de app) en om onder de streep €4 te goed over te zetten, doet me vermoeden dat ik mijn heil ergens anders moet zoeken. Zie deze vraag maar als een laatste poging (en mogelijkheid voor T-mobile) mij als klant te behouden....

groet,

17 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Als je huidige sim niet 3 in 1 is dan is het hoogstwaarschijnlijk een zeer oude sim die gratis vervangen kan worden. Er reageert binnenkort wel een moderator.
Hi Chris ik hoop het. Zeer oud .... tja,het is maar hoe je het bekijkt. Iig jong genoeg om er saldo op te zetten en te oud omhet eraf te halen 😞
Reputatie 3
Badge +2
Hier vind je de nodige informatie over een vervangende simkaart bestellen. https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/simkaart
Reputatie 7
Badge +18
Beter even wachten met zelf bestellen @eric_2 want dan maak je wellicht onnodig kosten. De moderator beoordeelt of je een gratis andere simkaart krijgt zoals @drs Chris al aangeeft.
Dank Eric, maar dit ga ik dus niet doen. Als ik naar simyo overstap hebik voor 5€, een nieuwe sim, €7,5 bel tegoed en hetzelfde nummer. Moet ik alleen zorgen dat ik het restant beltegoed terug krijg. Wat ook wel lukt omdat T-mobile dan betaald is voor diensten die ze niet gaan leveren, alleen op dat traject zit niemand te wachten....

Dus gewoon die macro-sim kosteloos vervangen door een 1 in 3 (?), maar ja........ dan moet ik wel iemand van T-mobile kunnen bereiken die weet hoe het werkt....
Reputatie 3
Badge +3
Moderators reageren vanzelf in deze thread, maar niet in het weekend. Even wachten tot maandag.
@Folkert, thx. Ik zal wel even geduld moeten hebben en wachten of er 1 op de lijn komt...,,,(niet mijn sterkste kant)
Ow Chris, dat wist ik niet, 👍🏻 Voor de tip. Maandag verder.
Reputatie 7
Badge +18
Ook in het weekend is er overdag 1 moderator actief. Rustig even wachten @JJC , niet meteen naar Simyo rennen 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Dank Eric, maar dit ga ik dus niet doen. Als ik naar simyo overstap hebik voor 5€, een nieuwe sim, €7,5 bel tegoed en hetzelfde nummer. Moet ik alleen zorgen dat ik het restant beltegoed terug krijg. Wat ook wel lukt omdat T-mobile dan betaald is voor diensten die ze niet gaan leveren, alleen op dat traject zit niemand te wachten....

Dus gewoon die macro-sim kosteloos vervangen door een 1 in 3 (?), maar ja........ dan moet ik wel iemand van T-mobile kunnen bereiken die weet hoe het werkt....

Nou, dan verwacht je wel veel coulance van T-mobile. Als jij een prepaid kaart laat verlopen (niet meer gebruikt) dan vervalt het beltegoed gewoon hoor.
Reputatie 7
Badge +18
@eric_2 JJC heeft een nieuwe 3 in 1 kaart nodig vanwege een nieuwe telefoon en niet omdat de kaart verlopen is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi JJC,

Kun je mij een privébericht sturen met je huidige 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Ik help je dan graag verder!
hai Hajar, dank voor je reactie. Zit in je mail.
Reputatie 3
Badge +2
Top die moderators!
mmmm ... zou het wel zijn als ik in 2e-instantie ook een reactie kreeg....
Inmiddels heb ik ruim een week een nieuwe phone, maar nog nix aan T-mobile.......
Reputatie 7
Badge +20
@JJC check je pb! 😊
Reputatie 7
Badge +19
Hoi JJC,

Zeker! Ik heb net meteen even Hajar aangetikt en ik hoor van haar dat je inmiddels wel al reactie hebt gekregen! Check dus snel je privé-inbox! 😃

Reageer