Beantwoord

Nieuwe simkaart

• 26 september 2019
  • 2 reacties
  • 949 Bekeken

Hallo!

Ik zit met een probleem. Ik heb nog een hele oude telefoon en simkaart. Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht maar past mijn simkaart niet meer. Ergens had ik vernomen dat je de simkaart kunt bij knippen en dat ie dan wel past en werkt maar dit is nu helaas niet gelukt. Ook heb ik nu op internet gelezen dat dit helemaal niet kan.

Nu wil ik dus een nieuwe simkaart aanvragen (met nummerbehoud) alleen moet ik in mijn t mobile komen alleen heb daar nog geen account. Als ik een account aanmaak moet ik die activeren maar mijn simkaart werkt dus niet meer.

Heb een simkaart aangevraagd via de site alleen die bestelling is geannuleerd.

Wie kan mij helpen? Ik wil best 10 euro voor een nieuwe simkaart betalen maar het lukt mij niet om dat ergens aan te vragen.
icon

Beste antwoord door David 26 september 2019, 15:11

Hi @opagroningen,

Zo te zien heeft Folkert je al wat van meer achtergrondinformatie voorzien! De bestelling zal in dit geval geannuleerd zijn omdat er nog geen adres is doorgegeven, aangezien je aangeeft geen My T-Mobile te hebben waar je dit moet invoeren. Op de gok een simkaart ergens heen sturen is wat riskant.. 😉

Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het 06- en huidige simkaartnummer en jouw volledige adres toe kunnen sturen? Dan ga ik zo snel mogelijk een nieuwe simkaart voor je aanvragen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @opagroningen

Even wachten tot er een moderator reageert, die kunnen een nieuwe simkaart voor je verzorgen. Die nieuwe simkaart is dan een 3 in 1 type en je kunt de kleinere eruit drukken. Kosten zijn 5,09 euro en dat gaat volgens mij via de rekening van je abonnement. Bij prepaid moet je voldoende saldo hebben.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi @opagroningen,

Zo te zien heeft Folkert je al wat van meer achtergrondinformatie voorzien! De bestelling zal in dit geval geannuleerd zijn omdat er nog geen adres is doorgegeven, aangezien je aangeeft geen My T-Mobile te hebben waar je dit moet invoeren. Op de gok een simkaart ergens heen sturen is wat riskant.. 😉

Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het 06- en huidige simkaartnummer en jouw volledige adres toe kunnen sturen? Dan ga ik zo snel mogelijk een nieuwe simkaart voor je aanvragen!

Reageer