Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen lukt niet

• 6 november 2018
  • 14 reacties
  • 1221 Bekeken

Ik heb een aantal keren geprobeerd een nieuwe simkaart te bestellen voor mijn prepaid abonnement. Ik krijg steeds foutmeldingen dat niet alle gegevens zijn ingevuld.
Wat kan er fout gaan,?
Heb toch op korte termijn een nieuwe sim nodig.
Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 november 2018, 09:23

Hoi Sebastiaan,

Bedankt voor jouw privéberichtje! Ik heb de simkaart inmiddels voor je aangevraagd dus die valt binnenkort bij je op de deurmat! 😃
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Sebastiaan,

Er is een storing bij het bestellen van een prepaid simkaart. Morgen zal een forum moderator je zeker verder helpen.

Groet, Folkert
Ik wacht het af.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi SebastiaanvanB,

Het klopt inderdaad wat Folkert zegt, dus ik regel dit graag voor jou! Kun je mij een privéberichtje sturen met jouw naam, adres en telefoonnummer? Zo weet ik zeker dat ik de simkaart naar het goede adres stuur!

Alvast bedankt en dan komt het in orde!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sebastiaan,

Bedankt voor jouw privéberichtje! Ik heb de simkaart inmiddels voor je aangevraagd dus die valt binnenkort bij je op de deurmat! 😃
Hier ook al 3 dagen bezig om voor mijn moeder van 79 jaar een nieuwe simkaart aan te vragen. Reeds meer dan 45+ contactpogingen geprobeerd via zowel Facebook messenger (Geen enkele reactie!!!) via de telefoon ruim 30x maar of verbinding wordt verbroken of je hangt meer dan 45 minuten in de wacht voor niks! Mijn moeder heeft een defecte senioren telefoon ( gelukkig geen T-Mobile toestel) en ik heb al een nieuwe voor haar gekocht. Reeds 2 dagen binnen maar moet een nieuwe kleinere simkaart hebben. Tja en dat lukt niet want kan jullie nergens bereiken. Zoals in de eerste zin geschreven is mijn moeder 79 en die weet allemaal niet hoe dit moet en werkt dus heb ik haar volmacht om dit te doen. Heb de eerste 15x bij haar thuis gebeld maar geen contact. U zult begrijpen dat ik niet 24uur per dag en dagelijks bij mijn ouders ben dus verstuur ik deze nu vanaf mijn huis. Graag een oplossing hoe we dit kunnen oplossen, ze heeft met spoed die simkaart nodig want de deur uit gaan op die leeftijd en niet kunnen bellen bij nood etc.. Andere mobiel meegeven heeft geen nut want die nieuwe dingen begrijpt zij niet. T-Mobile hoe kan dit opgelost worden? Neem aan dat die vervanging ook wel gratis kan na alle genomen moeite vanuit ons. Plus is een antieke simkaart en weet dat jullie regelmatig die gratis vervangen. Alvast dank voor hopelijk een snel antwoord met oplossing.Tevens wil ik de simkaart het liefst bij mij thuis ontvangen ipv bij mijn moeder want dan kan ik alles voor haar in orde maken. Verdere gegevens zet ik hier maar niet openbaar. Mvg, Harald (zoon van eigenaar van dit nummer)

Kopie van melding na volledig en correct invullen van het formulier op de T-Mobile website gedurende afgelopen 3 dagen! Overige
  • Een vervangende sim bestellen
  • Eén of meerdere velden in het formulier zijn niet goed ingevuld.
  • kies een simkaart of duo-sim
  • 3-in-1 simkaart € 5,09
  • Afleveradres:
  • Geslacht
  • Man
  • Vrouw
  • Voorletters / Tussenvoegsels
  • Achternaam
nieuwe Simkaart is binnen. Bedankt voor de snelle service.

Grt. Sebastiaan
Reputatie 7
Badge +18
@mary1939 Even wachten tot er een moderator reageert dan komt alles goed. Op dit moment kan bestellen via de reguliere pagina even niet door een storing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harald,

Zou je mij het telefoon- en huidige simkaartnummer via een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik dit verder voor je oppakken en zorgen dat jouw moeder zo spoedig mogelijk een nieuwe sim krijgt!
Beste David,

Een collega van u heeft alles geregeld.

Wat betreft uw botte en vooral zeer klantonvriendelijke opmerking "1 bericht is genoeg" in de nieuwe Topic die ik had aangemaakt aangezien jullie via geen enkel kanaal reageerden.
Blijkbaar vindt u het zeer normaal dat klanten meer dan 50+ pogingen, verdeeld over meerdere dagen en via de diverse kanalen, moeten ondernemen om eindelijk eens contact te krijgen met T-Mobile.

Dank voor uw hulp en vooral veel succes met de klantenservice, dat is hier op zijn zachts gezegd wel op zijn plaats.
T-Mobile
Graag bestel ik ook via deze weg een nieuwe 3in1Simkaart. Ondervind dezelfde problemen bij het bestellen.
Staat mijn vraag hier goed of moet ik een nieuw topic aanmaken?
Reputatie 7
Badge +19
@A-de-Vries yes je bericht is prima zo in dit topic hoor! Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld, dus deze zul je binnen enkele dagen op je deurmat zien vallen. 🙂 We doen er ondertussen alles aan om ervoor te zorgen dat het bestellen van de simkaart zo snel mogelijk weer mogelijk is!

Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan ook gerust weten.
Hallo T-Mobile,

Ook ik heb het zelfde probleem met het bestellen van een 3in1Simkaart. Het keuzemenu voor het kiezen van een simkaart werkt nog steeds niet.

Edit: Oh laat maar, het werkt blijkbaar nu wel.
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig Jelle! De problemen zouden inderdaad verholpen moeten zijn. 😃 Mochten we toch nog wat voor je kunnen betekeken, dan kun je hier altijd terecht.

Reageer