Beantwoord

Nieuwe simkaart (prepaid) omdat huidige niet past, nummerbehoud mogelijk?

• 5 februari 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn vader heeft een nieuwe telefoon gekocht. Nu blijkt alleen dat zijn simkaart (prepaid) niet past in het nieuwe toestel. Het nieuwe toestel accepteert alleen nano-sim (bijna doorgaans het enige wat nog geleverd wordt in telefoons volgens mij) en zijn simkaart kan niet verder uitgedrukt worden dan de macro-vorm (oude sim, zeker 8 jaar oud al). 

Mijn vraag, kan mijn vader een nano-sim kopen via jullie (las dat deze €5.09 moet kosten?), maar toch dit nummer behouden? Heeft dit nummer al jaren (is ook al jaren klant van jullie), dus zou zeer graag dit nummer willen behouden.

Alvast dank voor de informatie. 

Mvg,

Daniël 

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 februari 2021, 14:26

Hallo @DanielVdVegt 

In de My T-Mobile app of via de website kan je inderdaad een vervangende simkaart kopen voor €5,09, deze simkaart is 3 in 1 dus bevat elke formaat en je nummer blijft gewoon hetzelfde.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @DanielVdVegt 

In de My T-Mobile app of via de website kan je inderdaad een vervangende simkaart kopen voor €5,09, deze simkaart is 3 in 1 dus bevat elke formaat en je nummer blijft gewoon hetzelfde.

Hallo @DanielVdVegt 

Beste Waqqas, als het goed is blijft het beltegoed dan behouden op de Simkaart? En zie de optie via de Website niet, My T-mobile moet ik een nieuw account aanmaken voor hem, omdat met prepaid hij zoiets nooit nodig is geweest. Heb je de link van de T-mobile website voor me?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @DanielVdVegt 

Ook je beltegoed behoud je en hier kan je een account aanmaken ;

https://www.t-mobile.nl/my/registreren

Reageer