Beantwoord

Nieuwe simkaart Prepaid werkt al 3 dagen niet online, T-mobile via Facebook en telefoon onbereikbaar!

Beste T-Mobile, ik ben nu al 3 dagen bezig om voor mijn moeder van 79 jaar, bijna 80!! een nieuwe simkaart aan te vragen. Reeds meer dan 45+ contactpogingen ondernomen via zowel Facebook messenger (Geen enkele reactie!!!) via de telefoon ruim 30x maar of verbinding wordt verbroken of je hang meer dan 45 minuten in de wacht voor niks want je krijgt geen persoon te spreken. Mijn moeder heeft een defecte senioren telefoon ( gelukkig geen T-Mobile toestel) en ik heb al een nieuwe voor haar gekocht. Reeds 2 dagen binnen maar moeten nieuwe kleinere simkaart hebben. Tja en dat lukt niet want kan jullie nergens bereiken. Zoals in de eerste zin geschreven is mijn moeder 79 en die weet allemaal niet hoe dit moet en werkt dus heb ik haar volmacht om dit te doen. Heb de eerste 15x bij haar thuis gebeld zodat zij erbij is maar geen contact. U zult begrijpen dat ik niet 24 uur per dag en dagelijks bij mijn ouders ben dus verstuur ik deze nu vanaf mijn huis. Graag een oplossing hoe we dit kunnen oplossen, ze heeft met spoed die simkaart nodig want de deur uit op die leeftijd en niet kunnen bellen bij nood etc.. Andere mobiel meegeven heeft geen nut want die nieuwe dingen begrijpt zij niet. T-Mobile hoe kan dit opgelost worden? Neem aan dat die vervanging ook wel gratis kan na alle genomen moeite vanuit ons. Plus is een antieke simkaart en weet dat jullie regelmatig die gratis vervangen. Alvast dank voor hopelijk een snel antwoord met oplossing.Tevens wil ik de simkaart het liefst bij mij thuis ontvangen ipv bij mijn moeder want dan kan ik alles voor haar in orde maken. Verdere gegevens zet ik hier maar niet openbaar. Mvg, Harald (zoon van eigenaar van dit nummer) 🤐 Kopie van melding na volledig en correct invullen van het formulier op de T-Mobile website gedurende afgelopen 3 dagen! Overige
  • Een vervangende sim bestellen
  • Eén of meerdere velden in het formulier zijn niet goed ingevuld.
  • kies een simkaart of duo-sim
  • 3-in-1 simkaart € 5,09
  • Afleveradres:
  • Geslacht
  • Man
  • Vrouw
  • Voorletters / Tussenvoegsels
  • Achternaam
icon

Beste antwoord door David 10 november 2018, 11:16

Hi Harald,

Ik heb zojuist al op jouw andere bericht gereageerd. In het vervolg is één bericht per vraag voldoende. Alle berichten worden op volgorde van binnenkomst opgepakt en behandeld.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Harald,

Ik heb zojuist al op jouw andere bericht gereageerd. In het vervolg is één bericht per vraag voldoende. Alle berichten worden op volgorde van binnenkomst opgepakt en behandeld.

Dit topic gaat op slot.