Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

• 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 597 Bekeken

Ik heb onlangs een nieuwe simkaart gekocht (pre-paid) bij T-mobile met nummerbehoud omdat ik tijdelijk ging verhuizen naar het buitenland en niet aan een abonnement wilde vastzitten. In de winkel kreeg ik te horen dat ik eenmaal een sms'je moet versturen zodat mijn nummer niet automatisch wordt opgezegd. Nu doet de simkaart het wel en kan ik sms'jes van T-mobile ontvangen maar zelf sms'jes sturen lukt niet. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2018, 13:04

Hi Noelle,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je simkaart wel actief is. Ook heb je genoeg tegoed. Kun je ook niet bellen met de simkaart? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij de simkaart ligt.

Ik hoor graag van je. Fijne jaarwisseling!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Noelle,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je simkaart wel actief is. Ook heb je genoeg tegoed. Kun je ook niet bellen met de simkaart? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij de simkaart ligt.

Ik hoor graag van je. Fijne jaarwisseling!
Hi Hajar,

Bedankt voor je antwoord. Ik kan de simkaart nu helaas niet in een ander toestel testen, maar mijn buitenlandse simkaart werkt wel in mijn eigen toestel. Over twee weken heb ik de mogelijkheid om naar de winkel te gaan in Nederland met de simkaart. Dan moet ik er wel van verzekerd zijn dat mijn nummer actief blijft.

Weet jij of dit een goede oplossing is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @noelle.nl,

Ik neem het stokje even over! Dat is inderdaad zeker een goede optie. Mijn collega's in de winkel kunnen je dan ook direct helpen! ☺

Reageer