Beantwoord

Nieuwe SIMS gekocht voor mijn wild Camera's kan ik niet registreren, geen €5,- bruikbaar tegoed.

• 17 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 786 Bekeken

Dag allemaal,
Inmiddels is het weer Augustus, en heb ik de de wildCamera's (nu 2 stuks) weer ingezet op de heide bij mijn bijenvolken.
Mij oude SIM was helaas verlopen, 6 Maanden niet gebruikt, en niet opgelet.
Ik heb hiervoor een nieuwe SIM toegestuurd gekregen. Alleen was de registratie bonus van €5,- na 1 maand ongebruikt onbenut verdwenen. Jammer het is niet af te stemmenmet het aanzetten van de wildCamera.

Nu heb ik net een 2e SIM voor mijn nieuwe WildCamera ontvangen.
Ik probeer mijn adres gegevens in tevoeren om die €5,- NU te kunnen benutten in de komende Maand.
De Camera en de SIM zijn nu actief van af vandaag 16-8-2019
Echter ik heb weer pech omdat het registreren via my-Tmobiel site niet werkt, en dit blijkbaar nog enkele weken kan gaan duren.

Kunnen jullie mij niet compenseren met MB toekennen voor de komende 8 weken?
Daarna is het heide seizoen voor de wild Camera's weer voorbij.

indien mogelijk ook voor de 1e SIM waar de bonus ook in het gat is verdwenen.
Graag wil ik jullie via Prive de nrs van de SIMs doorgeven ter controle.

Met veel dank,
BeeBee..
icon

Beste antwoord door Hajar 19 augustus 2019, 11:32

Hi @wildcamera

We ervaren momenteel een storing bij het registreren van de simkaart. Als het goed is krijg je die melding ook te zien bij het registreren. Ik wil daarom de 5 euro tegoed die je nu misloopt alsnog toevoegen. Kun je mij het nummer, naam, geboortedatum en adres sturen waar het om gaat? Ik kijk dan graag met je mee.
Bekijk origineel

2 reacties

wat me ook opvalt is die €1,- reservering niet is gecorigeerd na meer dan 24 uur.
Ik denk dat de data server behoorlijk in de war zit.

Na verzenden van 7 foto's van 98 Kb staat het tegoed op €3,86 ipv €4,86.
Er is niet mee gebeld of geSMS

Ik hoop dat dit nog goed komt??
Reputatie 7
Badge +20
Hi @wildcamera

We ervaren momenteel een storing bij het registreren van de simkaart. Als het goed is krijg je die melding ook te zien bij het registreren. Ik wil daarom de 5 euro tegoed die je nu misloopt alsnog toevoegen. Kun je mij het nummer, naam, geboortedatum en adres sturen waar het om gaat? Ik kijk dan graag met je mee.

Reageer