Beantwoord

Nummer vervallen oud prepaid nummer, maar heb nummerbehoud bij abbonnement.

• 15 december 2019
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo iedereen,

Vannacht om 2 uur kreeg ik dit bericht:

Laatste kans!
Gebruik vandaag je tegoed of waardeer je tegoed op.
Anders blokkeren we morgen dit nummer.
Na morgen heb je 30 dagen de tijd om via een opwaardering de blokkade op te heffen.
Doe je dit niet?
Dan vervallen je mobiele nummer en PrePaid-tegoed definitief.
Groeten, T-Mobile

Eerst dacht ik dat het een phishing bericht was, maar na kort googelen kwam ik erachter dat het echt was. 

Ik heb in de zomer, zo eind Juli, mijn prepaid sim naar een abonnement laten overzetten incl. nummerbehoud. Alles tot nu toe goed gegaan en ik kon gewoon bellen en smsen en op het internet met mijn 4G. Maar nu opeens dit bericht. Ik snap niet waar dit vandaan komt.

Wie kan mij helpen om dit op te lossen zodat mijn nummer niet vervalt en zodat dit niet meer voorkomt?

Ik wilde graag de klantenservice bellen, maar die is dicht op zondag. Lekker timing om dit bericht dan ook binnen te krijgen.

Alvast bedankt voor het lezen.

M.v.g.

Bjorn

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 december 2019, 13:23

Beste @bloopenator Welkom in de community, dat is schrikken😮 maar als je abonnement al vanaf juli loopt kan het heel goed zijn dat dit een (mail)foutje is.

Er zijn nu geen moderators aanwezig. Wellicht kan je beter even (mits mogelijk) langs een winkel gaan als ze in jouw stad/dorp open zijn.

Anders moet je wachten tot morgen, de moderators reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Laat even weten of je vandaag langs een winkel kan gaan anders wijs ik morgen de moderators even extra op dit onderwerp.

Groetjes en fijne zondag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @bloopenator Welkom in de community, dat is schrikken😮 maar als je abonnement al vanaf juli loopt kan het heel goed zijn dat dit een (mail)foutje is.

Er zijn nu geen moderators aanwezig. Wellicht kan je beter even (mits mogelijk) langs een winkel gaan als ze in jouw stad/dorp open zijn.

Anders moet je wachten tot morgen, de moderators reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Laat even weten of je vandaag langs een winkel kan gaan anders wijs ik morgen de moderators even extra op dit onderwerp.

Groetjes en fijne zondag!

@CrisTien Dankje voor je antwoord!

Ik ben langs een winkel gegaan en ze hebben mij verteld dat dit een foutje is en ik mij geen zorgen hoef te maken over een eventuele verwijdering van mijn nummer. Ik kan het binnengekomen bericht negeren.
Een fijne zondag gewenst!

M.v.g.

Bjorn

Reputatie 7
Badge +20

@bloopenator Helemaal goed, zoiets dacht ik al maar je hebt gelijk dat je het nog even hebt gecontroleerd. 👍🏻 Opgelost! Als er in de toekomst nog vragen zijn weet je het forum te vinden.
Fijne avond.

Reageer