Beantwoord

Omzetting PrePaid

• 9 februari 2016
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Waarom krijg ik op mijn nummer 06xxx van tmobile bericht over verandering tariefplan en niet op nummer 06xxx ? Beide nummers maken gebruik van prepaid alleen laatste vermelde nummer is
officieel tmobileklant. Waarom niet ook 06xxx en kunnen beide nummers niet gezamelijk op één adres?
mvrgr J.E.Smit
icon

Beste antwoord door Hajar 10 februari 2016, 14:03

Hi J.E Smit,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat dit je eerste post is. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic?

Wij gaan in maart oude PrePaid prijsplannen omzetten naar PrePaid Voordeel 50%. De beltarieven van PrePaid Voordeel 50% zijn veel voordeliger. Beide nummers worden omgezet naar PrePaid Voordeel 50%. Je zal binnenkort en SMS ontvangen op dat ander nummer over de omzetting.

Ik zie dat beide nummers op een adres staan. Dat is gewoon mogelijk. :)

Heb je nu meer duidelijkheid?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi J.E Smit,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat dit je eerste post is. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic?

Wij gaan in maart oude PrePaid prijsplannen omzetten naar PrePaid Voordeel 50%. De beltarieven van PrePaid Voordeel 50% zijn veel voordeliger. Beide nummers worden omgezet naar PrePaid Voordeel 50%. Je zal binnenkort en SMS ontvangen op dat ander nummer over de omzetting.

Hi J.E Smit,

Welkom op ons Forum!

Om antwoord te krijgen op vragen die niet in de enorme lijst met antwoorden op vragen, op allerlei gebied, staan, is de enige manier die op het forum te stellen. Vandaar. Hoe te handelen om de beide
nummers bij elkaar te zetten op "my mobile" ?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi J.E.Smit,

Als ik de vraag 'kan ik meerdere nummers op 1 My T-Mobile account zetten?' typ in Google dan zie ik inderdaad ook niet direct een zoekresultaat op de website. Ik zie wel meteen een zoekresultaat naar een topic op het forum hierover. Ik zal opletten of we vaker het signaal krijgen dat deze informatie niet goed te vinden is, dat is namelijk niet de bedoeling.

Terug naar je vraag; je kunt niet meerdere telefoonnummers registreren voor één My T-Mobile account. Je kunt wel meerdere 06-nummers beheren in de My T-Mobile app. Kunnen jullie gebruik maken van deze app? Als jullie er niet uitkomen, trek dan even aan de bel. Ik help jullie graag met het installeren van de app als dat mogelijk is op (één van) jullie toestellen.

Ik heb het 06-nummer verwijderd uit je post. Ons helpt het natuurlijk om sneller de gegevens erbij te kunnen halen, maar het forum is vrijwel geheel openbaar. Iedereen zou als het ware het nummer kunnen overnemen.

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag! 🙂
Ik heb een vraag over deze omzetting van prijsplan "24/7" nr PrepaidVoordeel 50%: Het bellen gaat van 0,24 naar 0,15: Ben je verplicht na de omzetting eerst extra op te waarderen? Als je nl. bijna of nooit belt wordt het tarief zoals ik begrijp nl 0,30 ct.
Hetzelfde geldt voor sms-en: dit gaat van 0,07 nr 0,10. Is dus duurder en zonder eerst op te waarderen gaat het van 0,07 naar 0,20.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sophie,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.

Reageer