Beantwoord

onaangekondigd abonnement omgezet naar prepaid

• 11 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 644 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Mijn abonnement is zojuist ongevraagd omgezet naar prepaid. Ik heb een tijdje geleden informatie aangevraagd over het omzetten van mijn abonnement naar prepaid omdat ik misschien voor langere tijd in het buitenland zou verblijven. Ik wilde weten of ik vanuit het buitenland dit kon overzetten mocht het nodig zijn. Ik heb laten weten dat ik tzt, indien nodig, contact zou opnemen met Tmobile. Nu krijg ik net een sms van Tmobile met de mededeling dat mijn abonnement is omgezet naar prepaid?!?

Kan dit zsm (vandaag nog!) teruggedraaid worden naar mijn meest recente abonnement want ik zit nu inderdaad in het buitenland maar zeer waarschijnlijk niet voor langere tijd. Ik moet regelmatig bellen en dat is nu erg onhandig en kostbaar.
icon

Beste antwoord door David 12 augustus 2019, 10:49

Hoi Diana,

Dat was waarschijnlijk een overijverige collega, sorry daarvoor!

Ik heb jouw abonnement direct weer hersteld in z'n oude vorm, dus deze is nu weer actief. Als je ook naar My T-Mobile gaat, dan zie je jouw oude abonnement gewoon weer terug, in plaats van de PrePaid die je ineens had. Nogmaals sorry voor de verwarring en tijd die je hierin moest steken. Hopelijk is het nu in ieder geval naar tevredenheid opgelost!

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Diana,

Dat was waarschijnlijk een overijverige collega, sorry daarvoor!

Ik heb jouw abonnement direct weer hersteld in z'n oude vorm, dus deze is nu weer actief. Als je ook naar My T-Mobile gaat, dan zie je jouw oude abonnement gewoon weer terug, in plaats van de PrePaid die je ineens had. Nogmaals sorry voor de verwarring en tijd die je hierin moest steken. Hopelijk is het nu in ieder geval naar tevredenheid opgelost!

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!
Hallo David, Hij werkt weer, bedankt!
groet,
Diana

Reageer