Beantwoord

Ondanks deactivatie toch aftrek internetbundel

Ik heb mijn internet bundel uitgeschakeld en toch wordt er een bundel afgetrokken? hoe is dit mogelijk.
Gebeld met klantenservice maar die konden me niet helpen, moest dan contact opnemen met prepaid team? (Niet echt klant vriendelijk)

Ook heb ik een aanbod geaccepteerd van prepaid naar sim only echter wacht al een kleine week op mail voor verdere actie s, terwijl er in bevestiging mail stond na 2 werkdagen, ook hierbij geen hulp van klanten service maar moest maar contact opnemen met prepaid team.

Dus hopelijk hier wel behulpzame t mobile mods.

Zoals ik er nu over denk kan ik beter overgaan naar een andere provider.
icon

Beste antwoord door David 6 april 2017, 14:04

Hey Pachmo,

Erg jammer dat je een slechte ervaring hebt en nu twijfelt of je wellicht over moet stappen! :S Ik vind het inderdaad niet klantvriendelijk van mijn collega dat je doorverwezen bent, want dit kunnen zij ook voor je regelen. Ik vind echter niets terug van een interactie, dus ik kan geen feedback geven, ook al had ik dit graag gedaan!

Ik heb voor jou de herhalende bundel uitgeschakeld, per direct, en €5,- beltegoed bij jouw tegoed gestort. Hopelijk is dit de behulpzame oplossing waar je naar zocht? 🙂

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pachmo,

Erg jammer dat je een slechte ervaring hebt en nu twijfelt of je wellicht over moet stappen! :S Ik vind het inderdaad niet klantvriendelijk van mijn collega dat je doorverwezen bent, want dit kunnen zij ook voor je regelen. Ik vind echter niets terug van een interactie, dus ik kan geen feedback geven, ook al had ik dit graag gedaan!

Ik heb voor jou de herhalende bundel uitgeschakeld, per direct, en €5,- beltegoed bij jouw tegoed gestort. Hopelijk is dit de behulpzame oplossing waar je naar zocht? 🙂

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Hoi David,

Dank je voor de terug koppeling, echter nu zie ik dat de bonus die er nog stond ook weg is? dat de normale bundel weg is oke, maar dat de andere ook weg is klopt niet.

Rest mij nog een punt de mail die ik had gekregen voor de bevestiging van het prepaid naar sim only, ik heb tot op heden nog geen mail terug gehad wanneer ik de sim kan verwachten enz...

M.v.g.
Reputatie 2
Hier is hetzelfde gebeurd: had de bundel via de site stopgezet (ruim vantevoren), maar deze is van de week toch weer verlengd.
Bij mij ook, en ik had nog een promotie bundel staan die deze maand nog geldig was en die is nu ook weg, niet echt motiverend dit.
Reputatie 7
Badge +20
@Pachmo

Je hebt helemaal gelijk, sorry! Ik was zo geconcentreerd bezig met het probleem met de internetbundel, dat ik vraag 2 over het hoofd had gezien.

Om eerst nog even terug te komen op de promotiebundel, deze had inderdaad niet verwijderd horen worden. Ik kon de MB's zelf niet meer terugzetten, dus ik heb een extra opwaardering aan beltegoed gedaan, hier moet het ook mee lukken!

Ik heb jouw order er even bij gezocht en zie dat deze niet correct verwerkt is, het lijkt erop dat er iets verkeerd is gegaan. Je kunt de order nogmaals direct doen, want dit zou gewoon correct verwerkt moeten worden. Mocht dit wederom niet het geval zijn, trek dan even aan de bel!

@Hinder

Ik heb even gekeken en zie dat bij jou inderdaad precies hetzelfde verkeerd is gegaan. Ik heb de internetbundel dan ook stopgezet en de gemaakte kosten vergoed. Deze zul je spoedig weer vinden in je My T-Mobile!
@David,

Bedankt, tegoed is weer terug.

Heb inmiddels met succes contact gehad en mijn prepaid omgezet naar een sim only (Zonder aansluitkosten) echter krijg ik een bevestiging met daarop wel in rekening aansluitkosten? komt dit wel goed of wordt dat op de eerste factuur geretourneerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pachmo,

Goed nieuws, mooi dat het gelukt is! 😃

Ik vertrouw erop dat dit op de factuur verrekend wordt, maar mocht dit nou niet het geval zijn, laat het ons dan even weten. We zorgen dat dit alsnog rechtgezet wordt!

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor alle extra voordelen! 😉
Op 1 april mijn prepaid internet bundel stopgezet. Nu is er toch weer € 4.95 afgeschreven(na opwaarderen). En dit is al vaker gebeurd. Maakt niet uit of ik per sms of via myT-mobile stop zet. Hier word ik niet blij van! Steeds te moeten controleren of jullie het wel goed doen. Dus....graag weer rechtzetten
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Thea,

Jammer dat het nog niet opgelost was! :S

Ik zie dat je hier ook via de chat al contact over had gehad, maar daar werd de verbinding verbroken. Zoals mijn collega aangaf was er bij ons alleen een activatie bekend en zagen we niet terug dat de bundel stopgezet was (of een poging tot stopzetten). Ik heb dit nu alsnog handmatig voor je gedaan, dus de databundel is nu verwijderd, houd hier rekening mee in het dataverbruik. Ik heb de bundel natuurlijk ook vergoed, anders heb je voor niets betaald!

Als wij je nog verder ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Ik vind het mooi dat het nu opgelost is. Maar ik blijf het vervelend vinden dat ik het steeds in de gaten moet houden of het wel goed gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Ik ga ervan uit dat het vanaf nu gewoon goed gaat! Maar het is altijd goed om het verbruik van jouw beltegoed in de gaten te houden. Zo kom je nooit voor een onaangename verrassing te staan! 🙂

Reageer