Beantwoord

Ondersteuning T-mobile een Experia E1 nog na 1 juni 2021?

• 23 maart 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ondersteunt T-mobile een Sony Xperia E1 nog na 1 juni 2021? (volgens Ben.nl wel, maar ik vraag het graag nog extra bij T-mobile)

Ondersteunt T-mobile mijn GT E1270 Samsung (Clamshell) nog na 1 juni 2021 ?Op de pagina van T-mobile staat wel dat  E 1270 vervalt, maar niet GT E1270..

Alvast dank voor uw antwoord

icon

Beste antwoord door Seccie 23 maart 2021, 21:21

Hoi @cellyb

Dubbelposten is niet toegestaan hier binnen de community. Je hebt al een topic geopend met ongeveer dezelfde vraag. Er hebben enkele community mede-klanten gereageerd op je vraag.  

Voor meer informatie verwijs ik je graag naar de community huisregels.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @cellyb

Dubbelposten is niet toegestaan hier binnen de community. Je hebt al een topic geopend met ongeveer dezelfde vraag. Er hebben enkele community mede-klanten gereageerd op je vraag.  

Hoi @cellyb

Het zijn 2 verschillende vragen ...er stond nog iets van clamshell wens..misschien dat mensen hier ook naar zoeken..komen er na april nog nieuwe toestellen op de markt, die clamshell zijn en die wel op T-mobile passen, 4 g zijn en waarbij er niet automatisch  contact wordt gemaakt bij openen klepje, dat vind ik niet praktisch..sommige modellen clamshell die hebben mogelijkheid om antwoordmodus via 3 manieren in menu te kiezen, echter die zijn 2g (worden nog steeds verkocht, en bij sommige winkels zeggen ze gewoon dat ze compatable zijn met t mobile na 1 juni, en dat is dus bedrog/onjuist, zeg gerust als u dit anders ziet) , dus mochten er nio fabrikanten zijn die iets verzinnen of maken graag een clamshell toestel, met mogelijkheid om aannamemodus van de klep te veranderen en om te zetten naar willekeurige toets.. en 4 g...ik mis dit in aanbod..vandaar dat ik er nog iets dieper op in ga..