Beantwoord

Ongewenste sms' jes

  • 28 december 2019
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

UItzetten relame sms etc..  lukt niet omdat ik de privacy instellingen in my TMobile niet kan wijzigen door een technische storing. Graag alle acquisitie uitvinken door uw moderater.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 december 2019, 11:38

Hallo @turbi 

Ik heb net onder mijn gegevens de privacy instellingen gewijzigd zonder enige problemen, zou je het nog eens willen proberen?

Kan ook via de app of een andere browser als je nog problemen ervaart.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @turbi 

Ik heb net onder mijn gegevens de privacy instellingen gewijzigd zonder enige problemen, zou je het nog eens willen proberen?

Kan ook via de app of een andere browser als je nog problemen ervaart.

ik heb op de app ingelogd en op mijn home pc onder IE edge beide lukt niet om.in te loggen.

Kun je  me helpen om alles uit te vinken betreffende reclame?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @turbi 

Het inloggen lukt wel gewoon, indien je nog andere mogelijkheden hebt om in te loggen, probeer ze zeker zoals op je toestel via internet, een andere webbrowser..

Als het niet wilt lukken helpt een Moderator je graag verder. Ze reageren binnen de 24/48 uur.

ik kom niet verder via privacy gegevens wijzigen krijg ik een melding( zoals vaak genoemd in de topics)

wegens een technische storing is het niet mogelijk om in te loggen. Ik ben dus al ingelogd en wordt omgeleid. Chrome, Edge  ik krijg de boxen voor wijzigingen niet uitgerold. Ben in deze niet de

enigste. Ik zou de moderator heel erg erkentelijk zijn als hij c.q. zij dit voor mij wij uitvinken mijn dank

Ik heb onder chrome geprobeert mijn privacy instellingen te wijzigen lukt ook niet .

Vanuit mijn kant gezien geen oplossing mogelijk  gaarne help van uit jullie IT kant.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @turbi 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat alle aanbieding al zijn uitgezet. Ik heb ze ook nogmaals uitgezet voor de zekerheid. Mocht je de volgende toch weer een sms ontvangen kun je dan een screenshot delen van de sms en graag ook datum en tijdstip benoemen? Dan zet ik dit door naar onze technische specialisten. 

Voor nu wens ik je een fijne jaarwisseling!

Reageer