Vraag

Online internet na terugkeer uit het buitenland werkt niet meer

• 2 juli 2017
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo,

In mijn vakantie heb ik gebruik gemaakt van betalen per mb voor online internet. Dat werkte uitstekend. Bij terugkeer in Nederland heb ik data roaming weer uitgezet en daarmee hield ook mijn online internet op. Jammer, want daardoor had ik ook geen uptodate navigatie meer.
Het enige wat het nog doet is de t mobile app. Daarin zie ik dat mijn Prepaid Internet per MB zone 1 geldig is t/m 3 juli.

Betekent dat, dat ik tot die tijd geen gebruik kan maken van online internet in Nederland?
Moet ik bepaalde instellingen wijzigingen? Het gaat om een Samsung Galaxy J5 2016
Batterij uit het toestel halen en opnieuw opstarten helpt niet

Bij voorbaat dank voor de hulp

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Combuijs,

Goed dat je dit navraagt. Ik zie dat je nog €12,68 tegoed hebt dus je zou wel kunnen internetten. In dit topic staat stapsgewijs uitgelegd hoe je jouw internet kan instellen. Je kan kiezen voor betalen per MB of voor een databundel.

Laat je even weten of het wel lukt met de tips?
Hallo Hajar,

In de antwoorden op het topic zag ik, dat veel mensen die keuze telkens moeten bevestigen. Maar vanuit mijn telefoon wist ik even niet hoe het moest. Nu heb ik op mijn pc via My T-Mobile (we zijn weer thuis) een "nieuwe" internet bundel gekocht via betalen per mb en vervolgens werkt het weer. Dat had er misschien mee te maken dat ik in mijn vakantie 256 MB heb gebruikt en dat bij binnenkomst in Nederland die 200 Mb grens ging gelden. Weet jij toevallig hoe ik vanaf mijn telefoon zo'n bevestiging zelf af kan dwingen? Dat zou gemakkelijk zijn voor de volgende buitenlandse reis.
Reputatie 4
Hoi Combuijs,

Ik zal je meer informatie geven! :)

Je kunt wel op de landingspagina komen, maar dan moet je WiFi helemaal uitstaan.Ga naar de volgende de pagina, log in en kies voor " betalen per MB". Als je die optie wilt gebruiken uiteraard. Belangrijk is wel dat eerst al je data wordt opgemaakt, anders kan je namelijk niet opnieuw een internetbundel aanschaffen of weer voor 'Betalen per MB' kiezen.

Ik hoop dat het nu wel lukt!
Hallo Muberra,

Dat werkt inderdaad perfect. Ik heb de pagina meteen bij mijn bladwijzers gezet. Hartelijk dank voor de hulp.
Reputatie 4
Hoi Combuijs,

Super leuk om te horen dat het perfect werkt!

Graag gedaan en mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar om je te helpen op het forum! 😃

Reageer