Beantwoord

Onmogelijk om een sim-kaart aan te vragen

Beste mensen van T-Mobile

Aangezien ik een nieuw toestel heb aangeschaft zou ik graag een nieuwe (prepaid) SIM-kaart bestellen via My T-mobile. Helaas krijg ik na -tig keren proberen (met twee verschillende web-browsers) telkens de melding "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw." Kunnen jullie me hier mee helpen? Wat gaat er fout?

Bedankt alvast,

Groeten
icon

Beste antwoord door JolandaNeef 9 januari 2019, 09:07

@Seccie
Ik heb net contact gehad met de Chat van T-mobile en die heeft het probleem voor me opgelost.
Bedankt voor het meedenken.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi @JolandaNeef,

Wat vervelend dat het niet lukt om een (prepaid) sim-kaart te bestellen.
Welke browsers heb je gebruikt? Kun je eens (van beide browsers) je cache / cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderen? Kun je nogmaals proberen een bestelling te plaatsen?

Ik hoor graag van je of het met deze instructies gelukt is.
Beste @Seccie

Bedankt voor je reactie. Ik heb het nu geprobeert met behulp van Explorer, Chrome en Firefox. Met alle drie de browsers is het niet gelukt. Ook niet als ik de cookies en tijdelijke bestanden heb verwijderd... Super frustrerend!

Groeten.
@Seccie
Ik heb net contact gehad met de Chat van T-mobile en die heeft het probleem voor me opgelost.
Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 5
Badge +4
JolandaNeef schreef:

Beste @Seccie

Bedankt voor je reactie. Ik heb het nu geprobeert met behulp van Explorer, Chrome en Firefox. Met alle drie de browsers is het niet gelukt. Ook niet als ik de cookies en tijdelijke bestanden heb verwijderd... Super frustrerend!

Groeten.

Ik begrijp dat het frustrerend is. Ik ben in ieder geval blij om te lezen, dat het gelukt is om een simkaart te bestellen, via de chat met een T-mobile medewerker.

Reageer