Beantwoord

Onterechte sms beltegoed bijna op

• 22 mei 2018
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

Vandaag kreeg ik een sms bericht van t-mobile dat mijn 'bijna' op is. Is dat een grap?
Ik kijk snel op mijn verbruiksstatus en er staat voldoende beltegoed op.

Is dat een 'nieuwe' vorm van promo om meer geld op te waarderen? Het is niet netjes om te doen alsof mijn beltegoed bijna op is om zo aan een actie deel te nemen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 mei 2018, 10:38

Hoi sgjp312,

Ik heb meteen met jou meegekeken! Dat zou namelijk een beetje gek zijn en wij willen uiteraard niemand misleiden!

In ons systeem zie ik geen dergelijk smsje op 22 mei, dus wellicht is hier iets misgegaan waardoor je het smsje toch hebt ontvangen. Nogmaals wil ik je verzekeren dat wij zulke smsjes niet uitsturen als jouw beltegoed helemaal niet bijna op is!

Mocht dit nog eens voorkomen, trek dan vooral even aan de bel, dan ga ik er voor jou achteraan zodat dit niet nog eens voorkomt. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Doen jullie nog wat aan dat sms-bericht? Of...???
Reputatie 7
Badge +19
Hoi sgjp312,

Ik heb meteen met jou meegekeken! Dat zou namelijk een beetje gek zijn en wij willen uiteraard niemand misleiden!

In ons systeem zie ik geen dergelijk smsje op 22 mei, dus wellicht is hier iets misgegaan waardoor je het smsje toch hebt ontvangen. Nogmaals wil ik je verzekeren dat wij zulke smsjes niet uitsturen als jouw beltegoed helemaal niet bijna op is!

Mocht dit nog eens voorkomen, trek dan vooral even aan de bel, dan ga ik er voor jou achteraan zodat dit niet nog eens voorkomt. 🙂
Hoi krijg ook net bericht "je Mb's zijn bijna op. Dit willen we natturlijk niet ..etc"

Mijn MBs zijn niet op. Unit bundel tot 13-06 geldig.

Gewoon een waardeloze reclame stunt om met leugens klanten te verleiden om weer een onnodige bundel aan te schaffen. SCHANDE!!!
Dit is t hele bericht dat ik net kreeg:

Je MB's zijn bijna op! Nee, dat willen we natuurlijk niet. Koop nu Unlimited data NL voor maar 2,95 euro. Zo geniet je tot 23:59 uur vandaag van onbeperkt internet binnen NL! Sms INTERNET DAG naar 4000 en de bundel wordt direct geactiveerd. Mis dit niet! Ga voor meer info naar t-mobile.nl/vandaag-info Groeten, T-Mobile Liever geen info per sms ontvangen? Ga naar t-mobile.nl/afmelden
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cjcj,

Je hebt een vraag gesteld waar we voor in jouw verbruiksgegevens moeten kijken. Geef je akkoord dat wij dit doen? We helpen je dan zo snel mogelijk verder!

Reageer