Beantwoord

Onterechte sms over geldigheidsduur prepaidsurprise tegoed.

• 7 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Vlak na het ontvangen van mijn prepaidsurprise tegoed ( 250MB) kreeg ik een SMS waarin mij werd gezegd dat het tegoed niet meer geldig zou zijn. Dit klopt niet, want ik kan het tegoed nog gebruiken.
Mijn vraag is: klopt het dat er foute Sms'en zijn verstuurd ?
Als het niet fout is, hoe zou ik deze sms dan moeten interpreteren?

icon

Beste antwoord door Sam- 8 augustus 2017, 15:12

Hey Matti,

Erg vreemd zeg. Het lijkt er op dat er iets fout is gegaan!

De sms is onterecht verzonden, je hebt inderdaad nog voldoende MB's tot je beschikking. Sorry voor de verwarring. Je kan in het vervolg voor de zekerheid My T-Mobile raadplegen om te checken hoeveel MB's je nog tot je beschikking hebt.

Heb je in het verleden vaker zo'n sms gekregen terwijl je nog meer dan voldoende MB's tot je beschikking had? Zo ja, dan horen we graag op welke datum en tijdstip dit heeft plaats gevonden. Mocht je dit in de toekomst weer meemaken dan horen we het graag van je zodat we dit kunnen onderzoeken. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Matti,

Erg vreemd zeg. Het lijkt er op dat er iets fout is gegaan!

De sms is onterecht verzonden, je hebt inderdaad nog voldoende MB's tot je beschikking. Sorry voor de verwarring. Je kan in het vervolg voor de zekerheid My T-Mobile raadplegen om te checken hoeveel MB's je nog tot je beschikking hebt.

Heb je in het verleden vaker zo'n sms gekregen terwijl je nog meer dan voldoende MB's tot je beschikking had? Zo ja, dan horen we graag op welke datum en tijdstip dit heeft plaats gevonden. Mocht je dit in de toekomst weer meemaken dan horen we het graag van je zodat we dit kunnen onderzoeken. 🙂
Issam,
Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Wel heb ik meegemaakt dat mijn MB -tegoed ( dubbel prepaidsurprise) niet werd afgebouwd, terwijl ik wel verbruikte.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Matti,

Zoals Issam aangeeft waren er een aantal SMS'jes die verkeerd verzonden werden, na het ontvangen van de bundel. Als het goed is moet dit in de toekomst niet meer voorkomen! Je kunt in ieder geval altijd via My T-Mobile kijken wat je nog aan tegoed hebt staan.

Reageer