Beantwoord

[Opgelost] Prepaid Surprise code niet ontvangen

Ik heb geld opgewaardeerd, maar geen code gekregen voor prepaid surprise. Hoe kam dit?
icon

Beste antwoord door Muberra 8 mei 2017, 15:26

UPDATE 08/05/2017

Onze IT-afdeling werkt nog keihard aan een oplossing. De verwachting is dat het probleem met de Prepaid Surprise sms code eind deze week is opgelost. Jullie zullen allemaal alsnog jullie code ontvangen! Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

35 reacties

Kan*
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eempje24,

Begrijpelijk dat je wilt weten hoe dit komt! Ik zie in het systeem dat je inderdaad geen sms hebt gehad, maar ik zie wel dat je op 01/05 rond 09:30 uur 500MB van het PrePaid Surprise spel hebt ontvangen. Klopt het dat het na inloggen bij het spel wel is gelukt? Je kunt jouw verbruik trouwens tegenwoordig heel makkelijk bijhouden via My T-Mobile > Verbruikstatus. Daar zie je ook welke bundel actief is.

Veel plezier met jouw gratis MB's en als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Ik heb gister opgewaardeerd en tot op heden nog geen surprise code ontvangen. Wel sms gehad over verdubbeling als je speelt, maar ook hier geen code in vermeld. Hoe kan dat?
Ik heb precies hetzelfde: gister 2x opgewaardeerd, enkel 1 code ontvangen. Terwijl je bij IEDERE opwaardering een code krijgt. Wel kreeg ik vandaag een sms over verdubbeling. Krijg ik nog de code die ik na het opwaarderen tegoed hebt?
Hey,

Ik heb gisteren weer eens opgewaardeerd en ontvang normaal bijna direct een code voor de prepaid surprise.
Ik heb jammergenoeg nog niks ontvangen, en kan dus ook niet gebruik maken van de 500mb extra.
Is er een reden dat er geen codes verzonden worden?
Hallo,

Ik heb vanmorgen 10 euro opgewaardeerd maar ik heb geen code ontvangen... Kan iemand mij helpen??
Reputatie 6
Badge +17
@b3cca85 en ajabse,

Jammer om te lezen dat jullie de PrePaid Surprise code niet hebben ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk jullie nummer en het probleem doorgestuurd naar de IT-afdeling. Zij gaan uitzoeken wat er precies is gebeurd en kijken naar een oplossing. Ze doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is, ontvang je hierover bericht. Sorry voor het ongemak!
Dank thalina

Dan wachten we af wat er gaat gebeuren
Reputatie 6
Badge +17
@Fireman0179 en @MitchellKoot,

Ik heb jullie vragen even verplaatst naar het lopende topic hierover. Op dit moment krijgen we meerdere berichten binnen dat klanten na het opwaarderen van hun PrePaid tegoed geen PrePaid Surprise code ontvangen. Ik heb jullie nummer ook doorgegeven aan onze IT-afdeling. Zij gaan uitzoeken wat er precies aan de hand is en dit zo snel mogelijk oplossen! Zodra ze meer weten, ontvang je hierover bericht. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 6
Badge +17
@all,

Op dit moment ontvangen wij van meerdere klanten bericht dat ze na het opwaarderen van hun PrePaid tegoed geen PrePaid Surprise code ontvangen. Kijk eerst voor alle zekerheid of je in My T-Mobile bij Gegevens & Instellingen hebt aangegeven dat je geen 'aanbiedingen per sms' van ons ontvangt. Heb je dit namelijk geblokkeerd, dan ontvang je ook geen PrePaid Surprise code.

Heb je deze blokkade niet staan en heb je opgewaardeerd maar geen code ontvangen? Laat dan even een bericht achter. Dan geven wij het door aan onze IT-afdeling! Zij doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!
Hoi, ik heb dezelfde ervaring! Ik heb anderhalf uur geleden ongeveer mijn prepaid opgewaardeerd maar ook nog geen surprise code ontvangen. Ik weet niet of het probleem nog steeds niet is opgelost? Ik heb ook gekeken in mijn instellingen en daar staat het ontvangen van smsjes van jullie gewoon aan en als ik bij de prepaid surprise website invul dat ik mijn code kwijt bent geeft deze aan dat ik helemaal geen code heb op het moment. Is er een mogelijkheid om deze code alsnog te krijgen?
Vandaag opgewaardeerd en geen code ontvangen, in afwachting van een oplossing T-Mobile.
Stuur anders die scooter maar op ;-)
Groet AndresM
Ik heb de blokkade niet, dus zou gewoon de code moeten ontvangen. Maar helaas nog niet ontvangen.
Hoi, ik heb dezelfde ervaring! Ik heb vanochtend mijn prepaid opgewaardeerd maar ook nog geen surprise code ontvangen.
ik kreeg wel een bevestigings- sms dat mijn beltegoed wel opgewaardeerd is
Ik heb het niet geblokkeerd, 2 dagen geleden opgewaardeerd en nog geen code ontvangen!
Gisteren 2x €10,- opgewaardeerd, geen codes ontvangen. Optie sms ontvangen staat aan. En nu?
Ik heb vandaag mijn mobiel prepaid opgewaardeerd met 10euro. Maar heb helaas geen code ontvangen voor t-mobile suprise. Hoe zou dat kunnen komen?
Vandaag heb ik opgewaardeerd maar inderdaad ik heb ook geen code ontvangen
Ik heb 2 dagen opgewaardeerd maar de code nog steeds niet ontvangen! 😭
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Ik begrijp heel goed dat jullie de PrePaid Surprise code graag willen ontvangen! Ik heb zojuist al jullie nummers doorgegeven aan onze IT-afdeling, zij zijn bezig met het onderzoeken van het probleem. Ze doen keihard hun best om het zo snel mogelijk op te lossen! Zodra er meer bekend is over dit probleem, laat ik het jullie weten in dit topic.
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE 05/05/2017 11:14 uur

We hebben inmiddels meer informatie over wat er precies aan de hand is. Vanwege de aanpassingen in het PrePaid systeem zit er momenteel een vertraging van 2 tot 3 dagen op het versturen van de Prepaid Surprise code nadat je hebt opgewaardeerd. Dus geen zorgen: je ontvangt de code alsnog alleen met wat vertraging. Zodra de achterstand van PrePaid Surprise codes versturen is weggewerkt door het systeem, komen ze weer een paar minuten na het opwaarderen binnen. Sorry voor het ongemak! Ik duim voor jullie dat jullie 'n leuke prijs winnen :)

Mocht er nog meer informatie komen, dan laten we dit uiteraard hier weten!
Goed bezig T-Mobile,

even geduld hebben, prima.

goede communicatie, thanks.

groet AndresM

UPDATE 05/05/2017 11:14 uur

We hebben inmiddels meer informatie over wat er precies aan de hand is. Vanwege de aanpassingen in het PrePaid systeem zit er momenteel een vertraging van 2 tot 3 dagen op het versturen van de Prepaid Surprise code nadat je hebt opgewaardeerd. Dus geen zorgen: je ontvangt de code alsnog alleen met wat vertraging. Zodra de achterstand van PrePaid Surprise codes versturen is weggewerkt door het systeem, komen ze weer een paar minuten na het opwaarderen binnen. Sorry voor het ongemak! Ik duim voor jullie dat jullie 'n leuke prijs winnen :)

Mocht er nog meer informatie komen, dan laten we dit uiteraard hier weten!
Ik heb na 4 dagen de code nog steeds niet binnen, woensdag opgewaardeerd, ik ben zeer teleurgesteld in jullie dat dit zo lang moet duren. Zit er aan te denken om te overstappen naar een ander netwerk.
Heb vandaag opgewaardeerd maar geen code ontvangen
Ik heb 3 dagen geleden mijn beltegoed opgewaardeerd, nog steeds geen code ontvangen.. Jammer, had die MB's wel kunnen gebruiken! Beltegoed is inmiddels alweer bijna op!

Reageer