Beantwoord

[Opgelost] Prepaid Surprise code niet ontvangen

Toon eerste reactie

35 reacties

Goed dat het opgelost is. Kan het nog langer duren dan die 2 tot 3 dagen? Ik heb nog geen code binnen jammergenoeg...

UPDATE 05/05/2017 11:14 uur

We hebben inmiddels meer informatie over wat er precies aan de hand is. Vanwege de aanpassingen in het PrePaid systeem zit er momenteel een vertraging van 2 tot 3 dagen op het versturen van de Prepaid Surprise code nadat je hebt opgewaardeerd. Dus geen zorgen: je ontvangt de code alsnog alleen met wat vertraging. Zodra de achterstand van PrePaid Surprise codes versturen is weggewerkt door het systeem, komen ze weer een paar minuten na het opwaarderen binnen. Sorry voor het ongemak! Ik duim voor jullie dat jullie 'n leuke prijs winnen :)

Mocht er nog meer informatie komen, dan laten we dit uiteraard hier weten!
Ik heb op donderdag 4 mei om 7:33 opgewaardeerd, maar nog steeds geen code ontvangen !!
Mijn instellingen zijn gewoon goed .
Reputatie 4
UPDATE 08/05/2017

Onze IT-afdeling werkt nog keihard aan een oplossing. De verwachting is dat het probleem met de Prepaid Surprise sms code eind deze week is opgelost. Jullie zullen allemaal alsnog jullie code ontvangen! Sorry voor het ongemak!
Ik heb ondertussen mijn code ontvangen! Duurde inderdaad wel een paar dagen (afgelopen donderdag opgewaardeerd), maar fijn dat er hard aan gewerkt is en dat jullie ons op de hoogte hielden! Thanks! 🙂
Ik heb nu wel mijn code ontvangen, maar 1 terwijl ik er nog een zou krijgen omdat ik een bepaald aantal keer had opgewaardeerd. Sorry voor de late reactie is was op vakantie.
Ik ontvang al heel wat maanden geen code meer, en nu heb ik het opgezocht en zie ik dat ik dus niet de enige ben. Wel jammer, volgt daar nog enige (troost-)compensatie op?
Reputatie 7
Badge +20
@Eempje24

Ik heb even gekeken in ons systeem en zie dat jouw laatste opwaardering van 1 mei is en daar heb je ook een Surprise cadeau voor ontvangen. Is er een andere code die je bedoelt? Er zijn geen codes voor een bepaald aantal keren opwaarderen, dat wilde ik in ieder geval even uit de lucht halen. ;)

@Waldbach

Deze storing ging in jouw geval niet op, omdat dit echt een tijdelijke storing is. Ik heb het gecheckt in het systeem en zo te zien had je zelf ook de oorzaak achterhaald. Je had namelijk de promotionele SMS'jes geblokkeerd en daardoor ontving je de codes niet voor PrePaid Surprise. Je hebt dit vandaag gedeblokkeerd, dus vanaf nu ontvang je de codes weer bij de opwaarderingen!
Klopt! Had ik gedaan, dank voor het checken!!
Ik heb afgelopen vrijdag 30 juni mijn tegoed opgewaardeerd maar nog steeds geen code ontvangen. Aangezien t-mobile aangeeft dat een code maar 7 dagen geldig is voor een prepaid, denk ik dat ik naast het potje pis en dat vind ik niet fair.
Ben zelfs al naar de winkel geweest maar ook daar konden ze me niet helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gijscobi,

Goed dat je dit aankaart! Ik zie dat je dit ook via Facebook hebt gedaan en daar ben je ondertussen verder geholpen. Het blijkt dat er geen Surprise account is aangemaakt, vandaar het ontbreken van een code. Mijn collega Bas is hier voor je achteraan gegaan!

Ik vertrouw erop dat mijn collega's je via Facebook goed helpen, maar als je voor ons nog vragen hebt, dan horen we dat graag!

Reageer