[Opgelost] Problemen met PrePaid bundel activeren

• 21 juli 2020
  • 23 reacties
  • 1045 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8266 reacties

[Update 10:27]: We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaren met het activeren van een PrePaid bundel. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte!

[Update 12:20]: Dank voor jullie geduld! De voorbeelden zijn doorgezet en worden onderzocht. Mocht het probleem zijn opgelost - of indien er updates volgen - dan laten we dat hier weten!

[Update 14:55] Goed nieuws! Het probleem is opgelost en vanaf nu is het weer mogelijk om een PrePaid bundel te activeren. Wij zijn ook bezig met een oplossing voor de dubbel betaalde bundels en zullen jullie in dit topic op de hoogte houden. 

23 reacties

wat gebeurd er met je geld dat kwijt bent voor een dagbundel..klote internet doet het nog steeds niet.

Reputatie 1

Nog steeds niet gecompenseerd. Tegoed nog steeds verdwenen en geen bundel. Net wanneer je het hard nodig hebt

Heb hier ook nog niks gehad qua compensatie. Weten jullie al hoe lang dit nog gaat duren?

Heb afgelopen nacht ook een aantal keren getracht een bundel te kopen via opwaarderen en ook 1x via Ideal. In alle gevallen geen dagbundel onbeperkt internet mogen ontvangen. Vandaag 3x gebeld met de klantenservice en ze hebben mijn tegoed tijdens 1 van deze gesprekken weer opgewaardeerd. Maar vervolgens gebeurde het volgende, toen de storing vanmiddag blijkbaar was opgelost zijn al mijn pogingen om een bundel te activeren vervolgens alsnog geactiveerd en geincasseerd. Ben nu mijn geld weer kwijt maar heb zelfs geen geactiveerde bundel voor vandaag 21-07 mogen ontvangen. Ik verwacht van t-mobile dat zij dit gaan uitzoeken en mijn tegoed weer opwaarderen. 

Reputatie 1

Dank je wel Hajar, het is wat dit betreft opgelost

Reputatie 7
Badge +20

Hi @alexho 

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb voor jou natuurlijk ook de kosten voor de bundels vergoed door tegoed toe te voegen aan je account. Op My T-Mobile zie je hoeveel tegoed je nu hebt en je kan daarmee een bundel naar wens activeren. Hopelijk kom je zo verder! Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Nou, he he, Eindelijk mijn dagbundel ontvangen. Jeemig

Vanmorgen 4x getracht dag bundel. Nu werkt het weer maar is wel 4x van mijn tegoed afgeschreven. Graag herstellen aub.

Bij mij is er 5x afgeschreven dus 4 teveel. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Het probleem is opgelost en vanaf nu is het weer mogelijk om een PrePaid bundel te activeren. Wij zijn ook bezig met een oplossing voor de dubbel betaalde bundels en zullen jullie in dit topic op de hoogte houden. Excuses voor het ongemak, maar we gaan het oplossen!

Fijn maar nu ik dus mn bundel eindeijk kreeg gaat t bij nog altijd mis wat heb ik aan die bundel als t internet t amper doet. Als ik een site "kan" bezoeken met 4g netwerk dan doet t zonder dollen er vaak een hele minuut over en dan heb ik t niet over de 95%van de tijd waar t compleet niet gaat. Ik ben niet de enige toch? En waarom in godsnaam komen jullie met een popup met vraag (of ik dit een goei site vind) terwijl ik dit typ!! Werkelijk wat verwacht die gene die t een goed idee vond om zo opdringerig en ook totaal afhankelijk lijkt te zijn door steeds andere te vragen of ze hem/haar mogen.

wat gebeurd er met je geld dat kwijt bent voor een dagbundel..klote internet doet het nog steeds niet.

Juist ik geloof best dat t teveel betaalde geregeld gaat worden maar sinds ik en denk ieder hier de bundel die gekocht was eindelijk kreeg was r 1. al 15 van de 24 uur voorbij en 2. Ik kan nog niet die bundel gebruiken omdat ik een download speed van 0.5 mb ofzo heb een pagina openen een minuut gaat r overheen en dat is waneer t nog iets doet das niet altijd meeste tijd niet eigenlijk.

I would like to report the same as @Richgeri . Made the order using both prepaid credit and iDeal. Was deducted for each time I tried. However, the prepaid bundle was never activated. I approached a T-Mobile store, they inquired, and was told the same as here: there is a system error to be fixed. At 22.00, nothing has been fixed yet. (Apologies for the non-Dutch post).

Reputatie 7
Badge +20

@Ricardo_nbl @commanderlaz Ik zie dat de bundel bij jullie actief is en dat jullie een vergoeding hebben ontvangen. Dit kun je terugzien op My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

@Bruiknaam @Richgeri Jullie zijn momenteel niet ingelogd met jullie My T-Mobile account dus heb ik geen toegang tot jullie gegevens. Zouden jullie mij een privebericht kunnen sturen met jullie 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan help ik jullie ook graag verder!

@prepaidSadness I see you bundle is finally activated. I have compensated the extra costs you made by adding a credit to your account. You can see the full amount on My T-Mobile. We are sorry for the inconvenience and hope you are satisfied with this solution.

Bij mij is er geen enkele bundel actief, en bovendien heb ik maar een deel van het bedrag ontvangen, waardoor ik nu ruim 3 euro heb betaald voor een bundel die ik zelf nooit heb ontvangen, laat staan heb kunnen gebruiken

Reputatie 7
Badge +20

Hi @commanderlaz 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Hi Hajar,

Ik kocht de bundel „Unlimited Data Vandaag“ op 21.07. vanaf ca. 00:03 uur en in de loop van de dag ca. 7-8 keer - zonder succes. Er was geen activering. Het bedrag werd echter in de loop van de dag gedebiteerd. Ik vraag om een creditnota van het bedrag.

Bij voorbaat dank en vele groeten!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JensiPensi 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan help ik je graag verder!

Ik heb de bundel xl nogsteeds niet ontvangen en ook geen geld terug gekregen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bveldhuijs 

Ik heb de kosten voor de bundels vergoed door tegoed toe te voegen aan je account. Op My T-Mobile zie je hoeveel tegoed je nu hebt en je kan daarmee een bundel naar wens activeren. Hopelijk lukt het zo en is hiermee alles naar wens!

me beltegoed is weg door een paar x een bundel aangevraagt  met prepaid en blijkbaar was er weer storing op 21-07 zou leuk zijn als me tegoed terug zou krijgen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

Ik heb voor jou ook de kosten voor de bundels vergoed door tegoed toe te voegen aan je account. Op My T-Mobile zie je hoeveel tegoed je nu hebt en je kan daarmee een bundel naar wens activeren. Hopelijk lukt het zo en is hiermee alles naar wens! Ik wens je een fijn weekend toe!

Er was aangegeven dat er een oplossing zou komen voor de afgeschreven bundels maar schijnbaar moet je je melden want ik heb ook nog niets terug gekregen. Ik heb 9 dagbundels die ik mis en die ik graag terug zsm wil ontvangen.

Reageer